23 Haziran 2010 Çarşamba

bu da pembiş çiçekli tacım :)

aslında bu aralar işyeri sıkıntılarım nedeniyle fazla birşey yapamıyorum :(
herşey kafamda düşünce olarak kalıyor.Tatile gitmeme az kaldı,9 temmuz akşamı izine ayrılacağım Allah kısmet ederse.İki hafta İstanbul'dan,herşeyden uzak,ailem ve tutkum olan deniz ve dalgalarla başbaşa olacağım.Ben en iyisi birkaç kumaş ve canım silikon tabancamı da yanımda götüreyim :) Nolur nolmaz...

Bu tacı da geçtiğimiz hafta sonlarından birinde yapmıştım,eklemek şimdi kısmet oldu :)
Önce işyerimde biriktirdiğim şu beyaz ve yumuşacık olan küçük poşetleri halka şeklinde kesip,
birbirlerinin içinden geçirip,iki kat iplikmiş gibi görünümlü yumak yaptım ve yuvarlak bir motif ördüm.
Sonra onu ekose kumaşım vardı (ilham perimin gönderdiği :) ) onunla yoyo yaparak kapladım.
Pembe,üzeri beyaz noktalı kurdeleyi çiçek haline getirdim,silikon tabancamla orta kısma yapıştırdım,
boş boş bekleyen tacıma yapıştırdım.İçindeki motif sayesinde kep taçlar gibi oldu :)
Kenarları da aralıklı olarak parlak boncuklarla süsledim ve işte bu çıktı ortaya :)

2 yorum:

  1. eline sağlık canım bu arada bloglardan satış yapmamız artık yasak kapattım ben spnı :(

    YanıtlaSil
  2. uyarınız için çok teşekkür ederim eda hanım,sevgiler

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...