26 Temmuz 2010 Pazartesi

tatil bitti,geldik yine...

herkese merhaba,iki hafta süren tatilim dün bitti,bugün işbaşı yaptım
tatil işte sayılı günler çabuk geçiyor,benimki de öyle oldu,buna da şükür,
kazasız belasız sağ salim döndük,gezdik dolaştık ailemle birlikte,deniz,kum,güneş... kısacası iyi kafa dinledim,yoğun iş temposu ve stressten sonra çok iyi geldi valla,hani ne derler "Rabbim tekrarını nasip etsin inşallah" ben de öyle diyorum,tatilde de boş durmadım,önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşacağım hepsini,
şimdi masamın üzerinde yığılmış işlerime dönmem lazım,aslında tatlı bir yorgunluk var,ama mecburum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...