27 Kasım 2010 Cumartesi

Ben'den Bir Şiir

Birkaç yıl öncesi kendi çapımda satırlara döktüğüm birkaç şiir denemelerim olmuştu,bugün bir tanesini paylaşmak geldi içimden...

seni sevdiğimi anladığımda,
mevsim ilkbahardı
sarı lalenin suya kandığı zamandı
yeni bir sevdaya tutulmustum
eski zamanlardan kalma
sonra yaz mevsimi geldi çattı
güneş yeryüzünü yakmaya başladığında
benim de yüreğim özleminle yandı
seni doğa ile bütünleştirerek sevdim
hani rüzgarı çok seversin ya
özleminin çekilmez oldugu zamanlarda
soğuk gecelerde penceremi açardım
rüzgar yüzüme değerdi,elin misali
dağ,taş dolaşırdım kimi zaman
yağmur sonrası etrafı saran toprak kokusunu
ciğerime çekerdim
tıpkı bir annenin çocuğunu sevmesi gibi sevdim seni
öpersem, yanağını incitmekten korkup
yalnızca teninin kokusuyla yetinmesi gibi

5 yorum:

  1. 3. mısra çok vurucu.. beğendim şiirini..yüreğine sağlık sevgili minik...

    YanıtlaSil
  2. Bravo doğrusu ben bloğuma bile yazı yazarken uzun bir süre düşünüyorum değilki şiir yazmak:)
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim,beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. aboo ne yönleri varmış bizim miniğimizin aynen devam bence :)

    YanıtlaSil
  5. beğenmene sevindim edicanım,öyle arada çıkıyor böyle şeyler :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...