8 Haziran 2011 Çarşamba

Kilo Derdi :(

Bugünlerde kilolarımı kafaya takmış durumdayım,kendime sorun yaratmak için değil,sağlığım için.
Ekmeği tamamen kestim,ama bugün herşeyi ekmekmiş gibi gördüm :))) başka çarem yok,katlanmam lazım,şööle 10 kg versem normal olacam daaaaa... Allah'ım yardım et diyorum,bunun yanında evde spor da yapıyorum,"sporsuz olmaz" diyenlerdenim,plates topumla Ebru Şallı'nın programından öğrendiklerimi uygulamaya çalışıyorum,şimdilik 2 kg.verdim iki hafta içinde,sonuçları yazarım,hepinize sevgiler,kilosuz günler :)

2 yorum:

  1. selam:))))
    figen ablamın blog listesinde gördüm başlığını ve hemen atladım:))))
    sihirli bir şey olsa da şıp diye versek fazla kiloları ne güzel olur di mi? ben bir senede 15 kilo verdim ve daha 10 kilo daha vermem lazım sevgili minik....ben rejim yapmadım ama, daha doğrusu adını rejim koymadım yaptığımın çünkü rejim dersem, kendime yasaklarsam bir şeyleri, senin herşeyi ekmek görmen gibi ben de herşeyi yiyecek görüyorum:))))))) o yüzden porsiyonlarımı azalttım, canım gofret mi istedi, eskiden hepsini yerken yarısını yemeye başladım....6 kaşık pilavı 3 kaşığa düşürdüm...bir de bol bol bisiklete bindim veya yürüdüm:))))) uzun sürdü, bir yaştan sonra yerleşmiş kiloları vermek kolay olmuyor ama olsun, güzellik yarışmasına katılacak değilim zamanım var, önemli olan yeme alışkanlığını değiştirmek ve verilen kiloları geri almamak....canım seni takip ediyorum artık ve merakla sonuçlarını bekliyorum:)))) kolay gelsin:)))))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ilginize,çok mutlu oldum,ne mutlu size 15 kg vermişsiniz,darısı başıma :) haklısınız belli yaştan sonra kilo vermek zorlaşıyor,gelişmeleri yazarım elbet,ben de yediklerimi yarıya indirdim,bakalım nasıl farkedecek,sevgiler :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...