24 Eylül 2012 Pazartesi

Herşeyin Bir Yeri,Zamanı Var...

Güclüyüm artık ufak yalanlara inanmam "kıyamam"sözcüğü yok artık olmasında.Kazandıklarımla kaybettiklerimi ayrıştıralı çok oldu.Uğruna canımı veririm dediğim insanların sırası değişti bende.Susmuyorum artık! Her şeyimi sıfırladığım günlerde kim varsa yanımda o dur benim canım.Benim kıyamadıklarım değil bana kıyamayanlar değerli artık bende.Eksilende siz Eksilten de..!Değer biçtiğim halde değersizleşende...Uzak değilim ama dalıp gidişlerim var. Kumbara değilim ama birikintilerim var. Bozuk para değilim ama harcanmamis zamanlarım var..Kalpsiz değilim ama renksiz duygularım var. Dilsiz değilim ama bazen suskunluklarım var. Susuyorum ama Herşeyin Bir Yeri,Zamanı Var...


2 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...