1 Şubat 2013 Cuma

MERMER GİBİ BİR CİLT İÇİN

İki patatesi rendenin en ince bölümünde rendeleyin. Suyunu sıkın ve bununla yüzünüzü yıkayın. Geriye kalan posasını gözaltlarına ve burun üzeri de dahil olmak üzere... yüzünüze yayın. Cilde yapışıyor, düşmüyor, rahatlıkla işinizi yaparken yüzde duruyor.

Yarım saat sonra yüzünüzü temizleyin, pürüzssüz ve mermer gibi bir cildiniz olacak. Sivilceyi engelliyor, ciltteki kırmızılıkları ve gözaltı morluklarını yok ediyor. Burun üzerini tertemiz yapıyor. Dinlenmiş bir görünüm veriyor.Özellikle dışarı çıkmadan evvel yapılınca , sanki yüze pudra sürmüş gibi oluyor. Bunu hergün yapmak çok faydalıdır...

4 yorum:

  1. Ne kadar doğal ve kolay bir uygulama hemen deneyeceğim.Teşekkürler canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. rica ederim,ben de denemedim daha :)

    YanıtlaSil
  3. hergün yapmaya vaktim yok ama haftasonları yapabilirim

    YanıtlaSil
  4. Bak Bu Harika:haklısın,ben de bu tarz şeyleri hafta sonu yapabiliyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...