31 Ağustos 2013 Cumartesi

sevgili arkadaşlar,blogumda paylaştığım çekiliş postları paylaşım amaçlıdır,bilginiz olsun,
yanlış anlaşılmaya imkan vermeyelim emi :) çekilişleri ben değil,tanıtımını yaptığım arkadaşlar yapacak,hepinize bol şans...

sevgiler

CASABLANCA - ORIGINAL SONG.

"

"ne varsa eskilerde var" diye boşa dememişler :) vazgeçilmezdir,aslında hiç eskimezler...
herkese mutlu pazarlar ve keyifli izlemeler diliyorum

30 Ağustos 2013 Cuma

Esence'de çekiliş var...

GÜN, ÇEKİLİŞ GÜNÜDÜR, E BUYUR SEVGİLİ OKUR ;)
Şükürler olsun, sonunda büyük gün geldi sevgili okur, senin için neredeyse bir aydır hazırladığım hediyelerimi sonunda bu akşam itibariyle tamamlayabildim :) 
Bir an önce sana duyurmak istedim, bekliyorum şimdi çekilişe katılmanızı tek tek ;) Sana çıksın istiyorum bu hediyelerin tümü, çünkü sen mühimsin, sen el veren, destek veren, moral verensin, sen "yazdıransın" sevgili okur, bu yüzden sana ne hediye etsem az ;)
Bloğun ikinci yılı şerefine yani Kasım sonunda yapmayı planlamıştım aslında ama yazın, tatilin verdiği heyecanla, "Ne farkeder ki, ha iki ay önce ha iki ay sonra, neyi bekleyeceksin, patron sensin, yapıver şimdi" dedim ;) 

1- Bu panonun deseni de yine Yumak Dergisi'nden, yine Sevgili Filiz Türkocağı tasarımı ;) Tam 28 tane kalp var üstünde, birini boncuklu yaptım. Yaparken düşündüm Filiz hanım kalplerin şekillerini neden böyle bozuk tasarlamış acaba diye, sonra dedim ki kendi kendime, bence de en büyük aşklar azcık defolu, azcık kusurlu, azcık aykırı, azcık marazi... E güzel olmuş yani böylesi kalplerden oluşan bir ağaç, e ben de fena işlemedim sanki he sevgili okur?
Arkası da düzgün gözüksün diye kumaşla kapladım, kendim için yapmadığımı senin için yaptım yani sevgili okur ;) 


2- Çantayı daha önce göstermiştim ama o zaman sapsızdı, saplarını itinayla yapıştırdım yetmedi bir de diktim, diktiğim yerler estetik olsun diye de birer boncuk ekledim ;)

3- Bu bardak altlıklarını da daha önce göstermiştim ;) Hanım beğendi, bey dilendi :)))
4- Ama bu nazarlığı görmedin sevgili okur,  bu akşam tamamladım ;) Sana özel, ruhumdaki çingenenin maddeye dönüşmüş hali ;)

Bir de toplu görelim hediyeleri ;) Umarım beğenirsin sevgili okur, umarım katılırsın çekilişe ve elbette umarım "SANA" çıkar ;)
Hiçbir şart yok yine, sadece yorum yaz bu postun altına, blog sahibi değilsen, iletişim için mail adresini de yaz yeter.  İstersen hiç duyurma çekiliş haberini- ki şansın azalmasın ;) Yayılmasın, çok duyulmasın ;)  Aramızda sevgili okur, sen sadece takipçim ol yeter, başka şart yok!  18 Eylül'de, 00.00'da  bitsin çekiliş, bu sefer Ali Deniz çeksin talihliyi,  ben de 19'unda duyurayım sana  ;) 

HAYDİ BOL ŞANS EY SEVGİLİ OKUR ;) 
Not: Biliyosunuz di mi, bu hediyelerin hepsi bir kişiye ;)

Gök Delindi Tasarım Yağıyor 'dan ekiliş var


Yine bir dekorasyon mağazasında gezerken bu kuşlu kalbe bayıldım. Kendime beyazını alırken bir de bu tanımlayamadığım kavuniçi-somon rengini aldım. Yanına da çok sevilen Yves Rocher'in ürünlerini ekleyerek bugün itibariyle iki haftalık tatile çıkıyor olmamın şerefine şanslı birine bunları hediye etmeye karar verdim.

Paketim böyle birşey oldu :)

Gelin bir de pakete daha yakından bakalım ;)


Her yere kolaylıkla asabilirsiniz bu kalbi. Sonra da benim gibi her görüşünüzde gülümsersiniz ;) 

Kokusuna bayıldığım bu jelini özellikle Monoi serisi henüz Türkiye'de gelmediğinden denemek için yanıp tutuşanlar olduğunu bildiğim için seçtim ;)

Bu deneme boyu saç ve vücut jeli de YR'nin bu yaz çıkardığı bir ürün ve aynı şekilde Türkiye'de satışa sunulmadı.

Sürekli kullandığım bu rahatlatıcı ayak masaj ve bakım kreminin detaylarını burada bulabilirsiniz.

Ben maske yapmaya çok üşeniyorum ama sizin üşenmeyenlerden olduğunuzu umuyorum. Detaylarını buradan bulabilirsiniz.

Mini bir ayak bakım seti

Sürpriz ne tatlı şeydir, yapılmasından da yapmaktan da çok hoşlanırım. O yüzden bu kırmızı çantanın içinde şanslı kişiye bir de sürprizim olacak. :)

Hediyeler şanslı kişiye bu şekilde paketlenerek gönderilecek ;)


Çekilişe katılmak isteyenlerden ricam;

Blog sahipleri için;
-Bloğu takip etmeniz ve izlemeye aldığınız kullanıcı adınızı,
-Bloğu bloglovin'de izlemeye almanız ve izlemeye aldığınız kullanıcı adınızı,
-Bu postu bloğunuzda duyurmanız bu duyurununuzun linkini,
-Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini,
bu postun altına yorum olarak yazmanız.

Bloğu olmayanlar için;
-Facebook sayfamı buradan takip etmeniz,
-Bu postu Facebook'ta beğenmeniz, paylaşmanız ve paylaştığınız linki,  
-Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini,
 bu postun altına yorum olarak yazmanız.

*Çekiliş 20 Eylül 2013'te sona erecektir. 
*Kargo masrafı Tasarım Yağıyor tarafından karşılananır. Yurtdışına gönderim yapılmaz.
*Çekiş www.random.org aracılığıyla yapılacaktır.

29 Ağustos 2013 Perşembe

30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun


Yıllaaaar yıllar sonra 30 Ağustos Zafer Bayramında tatilim :)  (aman dilimi ısırayım)
Aslında geçen yıl senelik izinime rastlamıştı,ama çalıştığım dönemde resmi tatil olarak yaklaşık 10 yıl sonra bu yıl çalışmayacağım,devamını dilerim desem yeridir.

Önce Rabbime şükredip,sonra Ulu Önderimize bizlere bu vatanı armağan ettiği için teşekkür edip,herkesin Zafer Bayramını kutluyorum.Yıkılmadan nice yıllar bu güzel vatanın yaşaması dileğimle "NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE"

 

25 Ağustos 2013 Pazar

Comanchero MoonRay Video Clip 1984 (MCM) Hafta sonu şarkısı :)


Aaaah gençlik ahhh :) bu şarkı da gençliğimden kalma.Yani ben hiç çocuk olmadım.Ama içimdeki çocuğu herşeye rağmen yaşatmaya,şımartmaya devam ediyorum :) O yıllarda çevremdeki büyükler hep bu şarkıları dinlerdi,ben de genelde yaşıtlarımdan çok büyüklerimle zaman geçirdiğim için bu şarkılar benim gençlik şarkılarım oluyor :) Keyifli bir hafta sonu olsun hepimiz için... Sevgilerimle Minik

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Yanığa Karşı Un

Arkadaşlar,bu yazıyı facebooktan buldum,oldukça önemli (Allah korusun)



Yurt dışından bir arkadaşımdan gelen bir e-mail için "aaa iyi oldu aklımızda bulunsun ilk yardım olarak" falan gibi bir teşekkür notu geçtim. 5-10 dakika sonra da mutfakta yemek yapmaya koyuldum, bir yandan da bu maili düşünüyorum, acaba sahiden de işe yarıyor mu falan gibi, nasıl oluyor, acaba hafif yanıklarda mı işe yarar, bir de ekmek fobisi var ya hepimizde, bak şimdi şu unun marifetine.

Bir bilene sorayım işin kimyası nedir falan diye düşünürken, ufak bir tavada kızartma yapacağım, tavanın altını açtığımı unutup yağı elimle tavaya sıvazlayayım dedim ve tabiiii cızzzz. Sol el parmak uçları uffff o biçim yani. Nasıl acıyor!!! ..

Hemen kabarıverdiler ben dolaptan un çıkarana kadar, ama hemen elimi soktum unun içine. Acı macı kalmadı, oooohhh. Un torbası elde 10 dakika yemek yapmaya devam ettim, Sonra elimi çıkarınca şaşkına döndüm!!! Hiiiiiiç bi şeycik kalmamış, parmaklar aaaaynennn eskisi gibi, ne ağrı, ne sızı, ne su toplama, vs.

Şimdi hepinize tavsiye hemen bir kavanoza un koyup buzdolabınıza koyun, aramaya uğraşmamak kızgın yağ ile bir iş yapacağınız zaman dolaptaki unu hazır tutun. Denildiğine göre un soğuk olunca daha iyi hissediyormuş insan.

22 Ağustos 2013 Perşembe

Sevgili Blogger Arkadaşımız Tatesal'ın Çağrısıdır

Çok Kıymetli Blog Arkadaşlarım,Blogcanlarım!!! 6 senedir Blog dünyasındayım...Artık ailem,dostum,arkadaşım sizlersiniz...Blogum benim pozitif alanım...Burası başka bir dünya ve bu dünyada birçok dostluklar edindim...Yüzümüzü bile görmediğimiz dostlarımız arasında 40 yıllık dostlara taş çıkartacak muhabbetimiz var...Çok emek veriyoruz bizler...Bazen takdir ediliyoruz bazen de tekdir...Gerçek anlamda blogculuk kalıcılık ister,emekle birlikte süreklilik izleyenlerini de memnun eder...Öyle güzel izleyenlerim var ki benim 2-3 gün yazmasam telefonla arayıp hayırdır ne var nerelerdesin diye soruyorlar...Çok yürekten,sıcacık takipçilerim bunlar...Buradan onlara sonsuz teşekkürler ediyorum... Bizler emek veriyoruz,sizlerde yorumlarınızla bizleri mutlu ediyorsunuz...Ama çok önemli bir husus var... Güloanne ile düşündüğümüz ve bazı arkadaşlarımızın da desteklediği bir konu var...Blogger arkadaşlarımız ki buna bende dahilim bloklarımızı sosyal medyaya taşıdık resmen...Facebook,Twiter,Google + v.b sitelerde paylaşımda bulunuyor takipçilerimizi çoğaltmayı amaçlıyoruz... Bu gibi sosyal paylaşım sitelerinde bloglarla yakından uzaktan alakası olmayan arkadaşlarımız belki bizlerin yemeklerini,hobilerini görmekten bıktı ki bazı serzenişlere şahit olduğumdan bu kanıya vardım...Neden bizler sadece bloglarımızda yazmıyoruz...Bizleri takip etmek isteyen zaten eder...Sosyal paylaşım sitelerinden yorumlar alıyoruz ama farkındamısınız artık bloglarımıza yazılan yorumlar azaldı..."Aman ben face de görmüştüm,beğenmiştim" diye kendimiz bile blog arkadaşımızın sayfasına uğramaz olduk...Bu konuda bana destek vermek isteyen arkadaşlarımın yardımlarını görüş ve önerilerini bekliyor,saygı,sevgi ve selamlarımı sunuyorum...

life is life- Europe (music video)


Eskilerden... en vazgeçilmezim,en müptelası olduğum,psikolojik eğrimi yükselten şarkım,bugünlerde bu şarkıyı defalaaaaarrca dinlemeye ihtiyacım var.Benim gibi olanlara gelsin.Sevgilerimle

minik

Sizce de öyle değil mi ?

20 Ağustos 2013 Salı

Zamanı Kullanmak

Bir profesör konferans vermek üzere salona girer ve dinleyicilere "Hayat nedir? " diye sorar.

Böyle bir soru beklemeyen dinleyicilerin kısa sessizliğinden sonra sözlerine devam eder:
...

"Bir insan ortalama 70 yıl yaşar. Günde 24 saatin ortalama 8 saatini uykuda geçirir, kalır 16 saat. İş ve yolda da ortalama 10 saati geçer, kalır 6 saat. Yemek ve fiziksel ihtiyaçlar için de 2 saati düşersek kalır 4 saat.

Bir insanın günde ortalama üç saat televizyon seyrettiğini düşünürsek kalır 1 saat. Bu 1 saati bütün ömrü için toplarsak 3 yıl yapar.

Yani ortalama bir insanın ruhunu ve beynini geliştirecek faaliyetlerde bulunması, sevdikleriyle beraber olması, hayatına güzellikler katması için yalnızca üç yılı vardır.

Sadece televizyon seyretmeyi bıraksa 9 yıl kazanır. Uykusundan bir saat fedakârlık etse 3 yıl daha kazanır. Her anın önemli olduğunu düşünerek yaşarsa buna daha yıllar ekler.

Hayat yaşadığımız zamandır ve zaman su gibi akıp geçer. İnsan ne yaşarsa bu yıllar içinde yaşar veya yaşamaz.


(Alıntı)

17 Ağustos 2013 Cumartesi

16 Ağustos 2013 Cuma

Otobüs Tutmasın,Mideniz Bulanmasın ! (Kurufasulyenin gücü adına) :)

Bayram bitişi pazar günü İstanbul'a gelmek için Gemlik otobüs terminalinde beklerken yanımıza bir bayan geldi,annemle sohbete başladılar.Ben kısacık tatilin bitmesinden duyduğum üzüntüyle sadece dinlemekle yetindim. Annemi otobüs fena tutar,midesi bulanır,halsizleşir konuşmak bile istemez.Konu ile ilgili konuşurken sözkonusu bayan anneme "keşke kurufasulye yutaydın" dedi kendine özgü şivesiyle :) Kadıncağız daha detaylı anlatınca,örnekler de verince tanıdıklarından cazip geldi bize de :) "Otobüse binmeden önce bir adet kurufasulyeyi hap gibi suyla yutuyorsun,hiç miden bulanmıyor" diye anlattı kadıncağız.Belki bileniniz vardır ama ben ilk defa duydum :)

15 Ağustos 2013 Perşembe

Ev Yapımı Güneş Yağı

Bu yıl bazı nedenlerden dolayı istediğim gibi tatil yapamadım ve de yapamayacağım:( Tek tesellim Bayram tatilimde üç günlüğüne Gemlik-Kumla'ya gidişim oldu.Üç gündü ama kafamı az da olsa dinlendirdim diyebilirim. Beyaz tenli olduğum için güneşten oldukça etkileniyorum malesef :( Gitmeden önce kendi çapımda uydurmasyon güneş yağı yapmıştım "İçinde bir ben yokum" tarzda birşey :) Anlatayım efenim ;iki adet havucu rendenin en ince tarafıyla rendeledim,küçük bir kavanoza koydum,üzerini geçecek kadar sızma zeytin yağı,çok az ayçiçek yağı,koruma faktörü olsun diye iki tatlı kaşığı talk pudrası,iki tatlı kaşığı tentürdiyot ve kakao yağı,bir tatlı kaşığı tarçın,bir tatlı kaşığı bal ve elma sirkesi ilave ettim,bir süre çalkladım ve pencerenin önünde iki hafta beklettim.Tülbentten geçirip roll on şişesinin başlığını çıkartıp içine koydum.Çok rahat sürüldü,vıcık vıcık olmadım yani :) Güneşe çıkmadan evvel sürdüm.İki gün boyunca uyguladım ve güneş altında olmama rağmen hiçbir acıma ve yanma hissetmedim.Az da olsa bronzlaştım ama dediğim gibi vakit az olunca e buna da şükür tabi :) Geçtiğimiz yıl tatilim yaklaşık iki haftaydı,o zaman da 50 faktörlü güneş kremine eşit miktarda kakao yağı ilave edip kullanmıştım acısız bronzluk elde edebilmiştim.Beyaz tenlilerde yüksek faktörsüz olmuyor tabi,duştan sonra sızılar yanmalar başlıyor :( Denemek isteyenler bu yağa ceviz,susam,kayısı yağı,lavanta yağı da ekleyip mis kokulu hale getirip daha da zenginleştirebilir,ben evde elimin altında olanları kullandım. Ayrıca güneşsiz bronzluk elde etmek için havuç suyu da etkili oluyor.Şöyle bir deney yapmıştım çok uzun zaman önce;havucu rendeleyip suyunu çıkarıp sabah-akşam yüzüme sürüp bekletmiştim.Yüz sağlıklı bir renk alıyor,aslında bu işlemden sonra kurumasını güneş eşliğinde yapmak daha iyi sonuç verir tabi... Herkese acısız bir tatil dilerim,Sevgilerimle Minik :)

Omuzları Zincirli Bulüz Yapımı Videosu (eski tişört değerlendirmesi)

Bayılıyorum böyle videolar izlemeye son zamanlar... Dolabımda giymediğim birkaç tiiişörtüm var,videodakini bir tanesine uygulasam diyorum Sevgili banu ablam gibi (banucabirseyler.blogspot.com) yapılacaklar listeme alındı :) bu arada ben banu ablamın tırnağı bile olamam,orası ayrı bir konu (kulakları birazcık çınlasın) :)

14 Ağustos 2013 Çarşamba

sevgi

Hz. Aişe (r.a.) buyurdular ki;
"O'nunla başbaşa yemek yerken
Efendimiz (s.a.v.) kendi eliyle ağızıma lokma tutardı ... Ben bardağın neresinden su içersem O'da oradan içerdi..."

Sevgi ne boğazda, ne mum ışığında yemek yemek...
...
Nede pahalı bir pırlanta demek...
Sevgi; bir bardağın kenarında, aynı noktada iki dudak izi.
Bir lokmada iki mutlu insan demek...
Herzaman söylerim "yanlış devirde yaşıyorum beeeennnn"  eski devirlerde sevgiler daha içten,daha saygılı yaşanırmış,şimdilerde öyle mi,kimse kimseye dayanamıyor.Büyü misali oluyor başlangıçta herşey,"aşığım,seviyorum" kelimeleriyle başlar,zaman ilerledikçe bazı gerçeklerle yüz yüze gelindiğinde herşey değişir,tabi bazı istisnalar da var gözardı edilemeyecek,kimbilir belki de ben bu konuda hep karamsarım.Allah herkese gönlüne göre versin,olmayacak şeyler peşinde koşturmasın,değmeyecek gönüllerde vakit harcatmasın...
Sevgilerimle 

7 Ağustos 2013 Çarşamba

İyi Bayramlar


Herkese iyi bayramlar...
Sevdiklerinizle birlikte huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmenizi diliyorum,
Sevgilerimle

minik :) 

6 Ağustos 2013 Salı























Bu aralar eski tişörtlere takmış durumdayım... ama bakar mısınız ne kadan güsel şeyler çıkıyor ortaya,hatun döktürmüş yaniiiii :)

kaynak:tık tık

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bayan direksiyonu :)

bundan yapcamm mutlaka ama esım o arabaya bınmez:)))))))))

Birgün arabam olursa direksiyonumu böyle süsleyeceğim :)  şaka tabiii ki
ama fotodaki de hoş olmuş di mi ? Şahsen ben güllere bakmaktan dikkatim dağılır,öndekinin tamponunun tozunu alırım :)

4 Ağustos 2013 Pazar

Amiiiiiiiinnnnnnnnnnnn

(Elif)

Eski Tişörtlerden DIY'lar :)

 

 (456x459, 23Kb)

 (555x324, 20Kb)

 (392x431, 24Kb)

 (542x444, 32Kb)

 (289x300, 10Kb)

 (300x400, 9Kb) (300x400, 9Kb)

 (300x400, 15Kb) (300x400, 11Kb)

 (250x235, 6Kb) (250x235, 6Kb) (250x236, 6Kb)

 (250x244, 7Kb)

566_customi_07 (250x280, 8 Kb)

Eski giymediğim kıyafetleri atmaya kıyamama gibi huyum var,ama onlara evde yer bulma problemim de var
:(  benim gibilere örnek olur diye bu modelleri paylaşayım didim :) devir ekonomi devri anacım,öööle hemen atmamak lazım di mi :)  tık tık... 
-->