30 Ağustos 2013 Cuma

Gök Delindi Tasarım Yağıyor 'dan ekiliş var


Yine bir dekorasyon mağazasında gezerken bu kuşlu kalbe bayıldım. Kendime beyazını alırken bir de bu tanımlayamadığım kavuniçi-somon rengini aldım. Yanına da çok sevilen Yves Rocher'in ürünlerini ekleyerek bugün itibariyle iki haftalık tatile çıkıyor olmamın şerefine şanslı birine bunları hediye etmeye karar verdim.

Paketim böyle birşey oldu :)

Gelin bir de pakete daha yakından bakalım ;)


Her yere kolaylıkla asabilirsiniz bu kalbi. Sonra da benim gibi her görüşünüzde gülümsersiniz ;) 

Kokusuna bayıldığım bu jelini özellikle Monoi serisi henüz Türkiye'de gelmediğinden denemek için yanıp tutuşanlar olduğunu bildiğim için seçtim ;)

Bu deneme boyu saç ve vücut jeli de YR'nin bu yaz çıkardığı bir ürün ve aynı şekilde Türkiye'de satışa sunulmadı.

Sürekli kullandığım bu rahatlatıcı ayak masaj ve bakım kreminin detaylarını burada bulabilirsiniz.

Ben maske yapmaya çok üşeniyorum ama sizin üşenmeyenlerden olduğunuzu umuyorum. Detaylarını buradan bulabilirsiniz.

Mini bir ayak bakım seti

Sürpriz ne tatlı şeydir, yapılmasından da yapmaktan da çok hoşlanırım. O yüzden bu kırmızı çantanın içinde şanslı kişiye bir de sürprizim olacak. :)

Hediyeler şanslı kişiye bu şekilde paketlenerek gönderilecek ;)


Çekilişe katılmak isteyenlerden ricam;

Blog sahipleri için;
-Bloğu takip etmeniz ve izlemeye aldığınız kullanıcı adınızı,
-Bloğu bloglovin'de izlemeye almanız ve izlemeye aldığınız kullanıcı adınızı,
-Bu postu bloğunuzda duyurmanız bu duyurununuzun linkini,
-Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini,
bu postun altına yorum olarak yazmanız.

Bloğu olmayanlar için;
-Facebook sayfamı buradan takip etmeniz,
-Bu postu Facebook'ta beğenmeniz, paylaşmanız ve paylaştığınız linki,  
-Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini,
 bu postun altına yorum olarak yazmanız.

*Çekiliş 20 Eylül 2013'te sona erecektir. 
*Kargo masrafı Tasarım Yağıyor tarafından karşılananır. Yurtdışına gönderim yapılmaz.
*Çekiş www.random.org aracılığıyla yapılacaktır.

2 yorum:

  1. http://matmazeella.blogspot.com/2013/08/cekilis-haberleri.html

    Blogumda duyurdum.


    Bloglovin ve GFC de Esra Ebru Bolat adı ile takipçinizim.

    Umarım ben talihli olurum...

    Mailim : esra_ebru_46@hotmail.com

    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    blogunuzu emineyildiz izliyorum ve paylaştım http://emineyildiz2015.blogspot.com/2013/08/minik-gok-delindi-tasarm-yagyor-dan.html

    bloglovinden mavielmaaa olarak takipteyim http://www.bloglovin.com/mavielmaaa

    facebookta beğendim ve paylaştım https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1429899430569372&id=100006479857992

    umarım şanslı oluruumm :)

    mail adresim: emineyildiz2015@gmail.com

    Emine Yıldız
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...