3 Eylül 2013 Salı

Origamici Teyze



İşte o teyze  :)  Küçüklüğümde TRT1'de cumartesi günleri yayınlanan bu programda origami yapımı anlatılırdı,çok severek takipteydim programın gösterilenleri yapıp yapıp arkadaşlarıma hediye ederdim,birşeyleri başarmanın mutluluğunu yaşardım.Ne günlerdi o günler... Ben yine nostaljiye bağladım :)

Bu arada bugün kan tahlili yaptırdım,sevgili banu ablam kaç kere yazmıştı bana,"bir tahlil yaptır" diye,kısmet bugüneymiş,uzun zaman ihmal edişim bugün son buldu :) yıllık izindeyim,rahat rahat kontrollerimi yaptırayım dedim,zamanı geldi de geçiyor bile... Hemşire damarımı zor buldu valla :)  sakladııııımmmm.Heyecanlı ve korkuluyum,kötü bişi çıkmasa bari :( korkumun sebebi stressli olduğum zamanlarda boğazıma bişi oturup beni rahatsız etmesi :(  normale dönünce geçiyor ama...
Sonuçlar yarın belli olacak,yarın ola hayrola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...