8 Eylül 2013 Pazar

Hasta oldum bennn :(

Önceki yazımda tahlil yaptıdım dediydim ya; meğer benim trigiliserit ve tsh sınırı aşmııııışşşş :(
aile hekimimiz bana makarna pilav yerken de ekmek mi yediğimi sordu,o anda tepem attı ama bişi söylemedim tabi.Anacım napiiimm stressden dolayı dengesiz besleniyorum birbuçuk yıldır,bu yüzden tiroid de az çalışınca yağ yakımı yeterli olamıyor, içimde birikiyor :(

Tahlillerden sonra genel cerrahiye gittim,doktorum çok sevimli cana yakın,"fazla abartılacak bişi değil,ilaç vericez" dedi,anlayacağınız her sabah aç karnına yeşil mercimek büyüklüğünde ilaç almaya başladım.Bir ay sonra kontrolüm var.Artık bir şey yerken psikolojik olarak korkmaya başladım,korka korka yemek yiyorum diyebilirim.

Çocukken bir teyze "kızım belli bir yaşa kadar yiyebileceğin,canının çektiği şeyleri ye,belli bir yaştan sonraki yediklerin seni yiyecek" demişti,haklıymış teyze.Artık çoookkk dikkatli olmam lazım çooookkk.

Hepinize sağlıklı günler diliyorum

Sevgilerle

Minik


6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, dengesiz beslenme mahvediyor insanı. Ama yemekler de öyle cezbediyor ki :(

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın Nebihan,zaten birşeyler yasaklandıkça hep arzulanır :( ama artık "olmaaazzz" diyorum,diyebiliyorum yani :)

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canım teyzen çok haklıymış bende senin durumundayım inan :(

    YanıtlaSil
  4. meri;çok teşekkür ederim,senin de mi kan değerlerin fazla ?

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun .aman troidi ihmal etme .ben ettim sen etme .:)

    YanıtlaSil
  6. sağol dikisdersi,ilacımı aksatmadan alıyorum,yıllardır ihmal ettim zaten,daha fazla ihmal etme imkanım yok,çünkü ruh sağlığımı feci etkiliyor :(

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...