31 Aralık 2013 Salı

Mutlu Yıllar

Efendiiiiiiimm,bir yılı daha herşeyiyle geride bırakmamıza saatler kaldı.
Dilerim ki hepimizin gelecek yılı güzel başlayıp güzelliklerle devam etsin.
Sağlık,mutluluk ve bereketle geçsin.
Ben çocukluğuma döndüm yine :)
İlkokula gittiğim yıllarda yılbaşı yaklaşırken sabırsızlanırdım,en önemli nedeni
kırtasiyelere gelen simli kartpostallardan almaktı :) çeşit çeşit alırdım,uzaktaki akrabalarıma gönderirdim,
o zamanlar böyle şeylere çok önem verilirdi,şimdiki gibi teknolojik çağın getirdiği üşengeçlik yoktu...

Hepinize tekrardan güzel bir yıl dileyerek geçmişi anımsatacak resimle sizleri başbaşa bırakıyorum :)

Sevgilerimle

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...