28 Ocak 2014 Salı

CARTE D'OR Keşkül Yaptım

Carte d'Or Ürünler - KEŞKÜL



















Annem Trabzon'a gitti :( Pazartesi sabahına kadar yok.Aileme çok bağlı olduğum için en değerli varlığımın yanımda olmayışı daha ilk akşamdan dondurdu beni.Allah'ımm sağ salim dönmesini nasip et.

Annem yemek yapmış büssürü,ben de tatlı olarak takviye olsun diye bu akşam CARTE D'OR'un keşkülünü yaptım.Sütlü tatlılardan en çok keşkülü severim.Pişerken mutfağa yaydığı o mis koku sayesinde daha yemeden kokusundan doyarım :) Özellikle yazın, buzdolabında neredeyse dondurma kıvamına gelinceye kadar soğutup yemeyi çok seviyorum.
Kutusunun üzerinde tarifi var,size ayrıca bir kutu süt lazım :)
en fazla 10 dakikanızı alır.Acil durumlar için zaman kurtarır.
Denemenizi tavsiye ederim,şimdiden afiyet olsun.

Sevgiler

Minik


















111




2 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...