31 Ocak 2014 Cuma

Çubuk Makarna

Annem Trabzonda ya,bu aralar hem ev kızı hem de çalışan bayan olarak iki rolü üstleniyorum :)
Kendi çapımda başarmaya çalışıyorum.Annem yemek yapıp gitti ama dün akşam bir baktım ki takviye yapmam lazım bu akşam için.Ben de yılların eskitemediği bir alışkanlık olan çubuk makarna haşladım,sosunu bu akşam yapıp ekleyeceğim,henüz ev halkından talep gelmedi sos konusunda :)

Makarnamı pişirdim,bulaşıklarımı yıkadım.Bu arada yeni bulaşık makinemiz geldi ama daha kurulumu yapılmadı,cumartesi hallolur muhtemelen.

Arkadaşlar,Pastavilla'nın kalp şeklinde makarnası varmış,önüme gelen her markette ondan arıyorum, bulamıyorum.Duygusal ve romantikim ya herbişeyde duygusal unsurları arıyor gözlerim.Şimdi de kalpli makarnaya taktım :)
Bana göre sunum çok önemlidir,şöööle minik kalpli kalpli makarna yerken insan yediğinden zevk alır,doymak değil yani önemli olan,görüntüden de doyabilirim ben :) Farkındasınız değil mi;ne çektiysem duygusallığımdan çekiyorum :)

Makarna şişmanlatır mı diye bir mesele vardı di mi ?
Makarna tek başına iken masum olabilir ama,yanına kalori bombaları topluluğu gelirse durum vahim doğal olarak.Suçluların belli başlıları mayonez,ketçap,krema vs. v.s v.s
Ama onlarsız da yenilmiyor kiii diyenleriniz olabilir,sonuna kadar katılıyorum,hem de bütün kalbimle :)
Ben de arada bir kendimi bu şekilde şımartmıyor değilim :)
Eğer bulabilirsem o kalpli makarnadan 5-10 torba alırım sanırım.
Aramaya devam,e hadi bana rastgele :)

Sevgiler

Minik







6 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu artık takip ediyorum ismi çok şirinmiş :)))
    Bana da bekliyorum sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) geliyorum hemen,çayı koydun mu ? :)

    YanıtlaSil
  3. Sıcak ve samimi bir yazı ve blog...ben de takipteyim artık...Sizi de beklerim;)

    YanıtlaSil
  4. Persephone ; çok teşekkür ederim,ben zaten takipteyim,çoktaaaannn :
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hihi iyi güldüm bak.

    pastavilla kalp makarna tamam bakıcam ben de not aldım.

    :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...