12 Ocak 2014 Pazar

Hello Kitty'li Yatak



Tipik bir Hello Kitty tutkunuyum,yaşım kaç olursa olsun :))))

İnsanoğlu'nun geçmişe dair özlemleri hep vardır ve var olacaktır :) Ben de özlüyorum işte,o günlere dönmek istiyorum.Gençliğim biterken ben çocukluğumu istiyorum.
Bi de bu yataktan istiyorum...

Ah be içimdeki çocuk,bak yine yaramazlık yapıyorsun bugün de...
Keşke hayat film cd si gibi olsaydı,farkına varamadığımız zamanları başa sarıp tekrardan yaşayabilseydik.
Boşverin bunları siz yine de anı yaşayın,en güzelinin bu olduğunu söylüyor,hayattan zevk alanlar


Sevgiler

Minik



5 yorum:

  1. Böyle bir yatağa şuan nasıl balıklama dalarım anlatamam,uyunası,şımarılası...lası da lası... :)

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın Topuklu pollyanna,lası lası lası :) bloğuma hoş geldin,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok şahaneymiş yahu ama sanki biraz odanın yarısını kaplar gibi duruyor :) yine de bu kadar geniş olması da ayrı bir cezbetti..

    YanıtlaSil
  4. çocukluğumu ben de çok özlüyorum ve hello kittynin yaşla alakası yok :)

    YanıtlaSil
  5. Beyaz Büyü:evet yatağın büyüklüğü bana da aşırı geldi :) ama sonuçta hello kitty'li :)

    Nazlı Ece Kahraman:di mi hello kitty'nin yaşla alakası yok,helal kız... :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...