20 Ocak 2014 Pazartesi

Islak Mendil

Başlığı böyle atınca Ümit Besen'in Islak Mendil şarkısı aklıma geldi :)
Neyse konumuza dönecek olursak,ıslak mendilleri çıktıkları günden beri çok sık kullanırım,çantamda minik bir pakette bile olsa mutlaka vardır.Bazı sakıncalarını duyup okuduysam da birçok yerde acil yardım gibi bişiy oluyorlar benim için.
Özellikle bilgisayarımın klavyesini,çalışma masamın üzerini en iyi onlarla temizleyebiliyorum.
Bugünlerde de Komili'nin ıslak mendillerine taktım,kokusu çok hoş :) yumuşacık.Sağlık açısından noooolur noolmaz diye fazla solumuyorum ama.

Hepinize mikropsuz,hijyenik günler dilerim

Sevgilerimle

Minik

4 yorum:

  1. ORJİNAL BİR POST OLMUŞ BU :)))
    HİJYENLİ GÜNLER DİLERİM MİNİK

    YanıtlaSil
  2. :) çok teşekkür ederim Merve'cim...

    YanıtlaSil
  3. Aaa ben de çok severim onun kokusunu sevgili minik,hatta ilk keşfettiğimde burnuma tutup derin derin kokusunu soluyarak gezmiştim.Ne olduysa oldu artık zararı.Bende ıslak mendilleri her yerde kullananlardanım,ne kadar pratik oluyor ama değilmi.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok kullanışlı bu mendiller Sabiha Hanım... güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim,sevgiler :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...