17 Ocak 2014 Cuma

Tozlu Raflar'dan Kitap Çekilişi...

Kitapseverler için çekiliş haberi...
Çekilişi yapan blog arkadaşımız tozluraflarlakitaplar.blogspot.com
Diyor ki :

Çekilişim vaar ^^

Bu blogu yeni açtım ve okuduğum kitapları her bitirdiğimde paylaşmaya çalışıyorum. 
Şimdiye dek çok az paylaşım yapmış olsam da okumaya devam diyorum. 
Asıl konu, çok az kişiyiz ve çok az tıklanma var. Bu nedenle bir çekiliş 
düzenlemeye karar verdim. Nedenini anlamışsınızdır; izleyici toplayıp yorum yapmak, 
yeni bloglar keşfetmek, okuduğumuz kitapları tartışmak, kitap tavsiyelerinde bulunmak...
Gelelim şanslı kişiye hediye edeceğim kitaplara:)


Cehennem - Dan BROWN
Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali
Olasılıksız - Adam Fawer
Kan Gölü - Tess Gerritsen
Kitapları çekilişe özel aldım. Hepsi orjinal. Ve tabii bunlardan kendime de aldım;)
Elbet sadece kitap değil!! Yanında küçük sürprizler de var.

Cehennem, Olasılıksız ve Kan Gölü kitaplarının türü polisiye-gerilim. Kürk Mantolu Madonna da sanırım acıklı bir roman. 

Başlangıç: 14 Ocak Salı
Bitiş: 21 Şubat Cuma

Çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler:
Çekilişi resmiyle birlikte blogunuzda veya herhangi bir paylaşım sitesinde duyurup linkini yorum olarak bırakmak.

Ve tabii blogumun üyesi olmak.. (blogun sağ tarafında)

<<
Herkese bol şans! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...