31 Ocak 2014 Cuma

Yeni Gelin Yeni Hayat'ın 1.Yaş Çekilişi

Arkadaşlar,Yeni Gelin Yeni Hayat 1.yılını doldurmuş,bundan mütevellit çekiliş yapmakta,bende ilgilenenlere duyurmak istedim,bol şans  




Çekiliş

Çoğu zaman eski takip ettiğim blogları kaybettim,
Hepsini bulup tek tek geri takibe aldım,
bir baktım gizli takip etmişim... tekrar düzelttim...
Yeni bir şeyler ekleyeyim derken tüm site şablonunu silmişim.
Kısacası düşe kalka...
O nasıl olur, bunu nasıl yaparım soruları ile...
Ne zamandır girmemenin üzüntüsü ile...
En önemlisi sizlerle birlikte bir yılı doldurduk...

Şimdi sıra çekilişte ;)

Sevgili Kalpli Baykuş'un yaptığı kişiye özel harflerden ve LOVE yazılı duvar süsü...

Çekilişe katılım çok kolay...

*** Öncelikle Blogumu takip etmenizi,
*** Blogunuzda (olmayanlar için herhangi bir sosyal medyada #yenigelinyenihayattacekilisvar etiketi ile) duyurmanızı,
*** Duyuru linklerinizi yorum kısmına mail adresiniz ve beni takip ettiğiniz isminiz ile birlikte yazmanızı istiyorum.

- Sadece çekilişler için oluşturulmuş bloglar  çekilişe dahil edilmeyecektir...

İşte bu kadar. 

Bu arada İnstagramda @kalplibaykus hesabını incelerseniz hediye hakkında daha çok fikir sahibi olabilirsiniz ;)

Çekilişe son katılım 28 Şubat 2014.

5 yorum:

  1. yeni gelin yeni hayat ne hoş isim ya.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet deeptone,benim de hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. benim de hoşuma gitmişti :)
    hiç eskimeyecek olan yeni gelin :)

    çekilişte bol şanslar minikmini ;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Yeni Gelin Yeni Hayat

    YanıtlaSil
  5. bak son yazımda adın var.
    görüşürüz ki yinee.
    :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...