14 Şubat 2014 Cuma

El Üstünde Tutarım Seni...



Bugün malüm Sevgililer Günü... Aslında konu ile ilgili hiçbir şey yazmak istememiştim ama içimden bir ses "yaz,içini dök" dedi.Hiçbir zaman bu günü özel hissetmedim,belki de tam anlamıyla hissetiren olmadı aşk anlamında.Zaten bazı şeylerin tek günlük hatırlanması,kutlanması geleneğine de hatırlanmaya hatırlanmaya karşı olma haline geldim.
Fotoğraf ilginç di mi,aslında bir o kadar da gerçek dışı geliyor bana...Fotoğraf işte anlık duygu ve hareketler.

Neyse,ben bugün ve şu sıralar konu ile ilgili oldukça karamsarım,siz bana bakmayın...
Duygusal,aşk tadında,gerçekten sevdiğiniz birisi varsa,hayat onunla çok güzelse,asla bırakmayın,kıymetini bilin,el üstünde tutun !!!!!!!!

Birbirini gerçekten yürekten sevenlerin Sevgililer Günü Kutlu Olsun

Sevgilerimle

Minik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...