26 Şubat 2014 Çarşamba

Yolu Yarılayan Kadınlar...



yes,that's right  :)

14 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Güzel bir saptama :) Paylaşım için teşekkürler...

Bak Bu Harika dedi ki...

Bayıldım ben.buna cok doğru

Persephone dedi ki...

ne güzel de anlatmış...kısa ve öz...

minik dedi ki...

Gamze Esra Ersöz;bence de güzel bir saptama,bazen bakıyordum kendime niye böyleyim diye,ama normal mişim :) rica ederim
sevgiler

minik dedi ki...

Bak Bu Harika;bloguma hoşgeldin,evet doğruymuş :) yorum için teşekkür ederim

sevgiler

minik dedi ki...

Persephone;cidden güzel anlatmış,bu yaşlarda böyle oluyormuş işte,ben de böyleyim :)
sevgiler

narkoz dedi ki...

Ah şu kadınlar :)7 den 70 e hep aynı kadınlar :)

minik dedi ki...

narkoz; :) napalım kardeş,yaradılışımız böyle... :)

deeptone dedi ki...

olgun kadın bunlara mı deniyo :)

minik dedi ki...

deeptone; :) sanırım öyle,ama o kadınların içinde belki de doğuramadığı ama herşeye rağmen yaşattığı bir çocuk var :)

pe hito dedi ki...

Ben bilemedim, emin mi yolu yolu yarıladığına :)

minik dedi ki...

pe hito ; kim emin mi yolu yarıladığına ???

pe hito dedi ki...

Yazıda ki kadın tanımı.
:)
Ya da boşver
Sevgiler kelebekler
:)

minik dedi ki...

pe hito :) anladım kuzuuuuu :)