13 Nisan 2014 Pazar

Bir hafta aradan sonra herkese merhaba
Geçtiğimiz pazartesi sabahı kulak ağrısıyla uyandım,işe gittim,ağzımı açamaz hale geldim.
Konuşamıyordum adeta... Önce acaba yirmilik diş falan mı diye düşündük.Ertesi sabah yataktan zor kalktım,o gün de akşamı zor ettim.Çarşamba akşamı doktora gittim sonunda,doktora gitmeyi sevmeyen ben,mecburen gittim :(
Velhasılı dış kulak iltihabı geçiriyor muşum,haberim yokmuş.Doktor iki tane ayrı ayrı damla,iki de hap verdi.Tam dört gün sadece çorba,çay ve su ile beslendim.Çünkü iltihap yüzünden yemek bile yiyemedim.İlaçlarımı ve damlalarımı muntazam almaya çalıştım.
Şimdi iyiyim,yarın kontrole çağırdı doktor,bakalım ne durumdaymış.Feci ağrılı günler ve geceler
geçirdim :( Çok kötüydü çoookkk.

Bu arada geçtiğimiz cumartesi gecesi bir film izledim,onu da paylaşayım sizlerle...
Evlenmek için Güzel Bir Gün Filmi izle

Evlenmek İçin Güzel Bir Gün.
Yönetmen: Donald Rice
Oyuncular: Elizabeth McGovern, Eva Traynor, Paola Dionisotti, Sophie Stanton, Felicity Jones, Elizabeth Webster
Genç ve güzel kadın bir evlilik teklifi almıştır.Gerçek aşkı bulduğunu düşünerek kabul etmiştir.Evlenmek için herşey hazırlanmış ve düğüne çok az bir süre kala bu güzel kadın evliliğin yanlış bir adım olduğunu düşünüp ikilemde kalınca ortalık karışır ve olaylar farklı bir boyutta seyretmeye başlar.Eski sevgilisi eve gelince kızın kafası iyice karışır.
Tam bir duygusal dram yani.Uyku tutmadığı için izledim,ama keyif alamadım.İkilem arasında olmak çok kötü,hele konu evlilik gibi ciddi bir konu ise.Merak edenler için buradan izlenebilir.

Dün gece sanırım ilaçlardan olsa gerek mide ağrım vardı,film izleyemedim :(

Hepinize sağlıklı ve mutlu geçecek bir hafta diliyorum...

Sevgiler

Minik

18 yorum:

  1. gecmis olsun dikkat etmek gerek kulak hassas birr yer aslinda. insan hastayken seyredemiyor birsey. kafa dagitacak bir filme benziyor...

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun ya.

    severim bu filmi ben izlerim ki :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun,bi daha da olmasın

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsuun

    Mimlendin yapabilirsen tabi :)

    YanıtlaSil
  6. Yusuf ve Yunus'un annesi: çok teşekkür ederim,gerçekten ihmale gelmeyen hassaslıktaymış kulak,neler çektirdi bana :( kafa dağıtacak film,umarım izleyip beğenirsiniz,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Sabiha :teşekkür ederim Sabiha Hanım,Allah başka hastalık vermesin diyorum hep,buna da şükür.Size de Rabbim sabır versin :( sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. deeptone: teşekkür ederim :) filmi umarım beğenirsin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Havva Peynirci:çok teşekkür ederim :) inşallah bir daha olmaz,benim de temennim bu,çünkü çok kötüüüü bişiy

    YanıtlaSil
  10. Pink timber: teşekkür ederimmmm :) mime bi bakim,deli tarafıma gelip de yapabilirsem yazarım :) sevgilerimlen...

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun dikkat et kendine

    YanıtlaSil
  12. Sevda ÜNLÜ: çok teşekkür ederim arkadaşım,tamam bakarım :)ne kadar naziksin,sen de iyi bak kendine,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım geçmiş olsun.antibiyotik vermişti,r birde antienflamatuar onlarda genelde mide ağrısı yapar.

    YanıtlaSil
  14. Nihal Baysal Koçer: çok teşekkür ederim,evet aynı sizin yazdıklarınızı verdi doktor :) muayene sırasında "miden sağlam mı ?" diye sormuştu,ben de "sağlam" demiştim,ilaçlar etkilediğine göre çok da sağlam değilmiş :)

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun. Gerçekten berbat bir şeydir kulak ağrısı. Arada bir ben de yaşıyorum o yüzden yazdıklarını görünce ufak bir tavsiyede bulunayım dedim. Ama önce uyarı. Üzgünüm ki bu ağrı kısa süreli de olsa tekrarlayabiliyor bir süre sonra. Üşütmemeli ve denize girerken mesela suya dikkat etmelisin. Ayrıca sakız çiğnemekte gerçekten rahatlatıyor.
    Tekrar çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun. Kendine dikkat et. Film romantik gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  17. eylül rengi: ay inşallah tekrarlamaz :( yazın denize girerken hani eczanelerde satılan kulak için birşey varmış ya,ondan takacağım,sağol canım verdiğin bilgiler için

    YanıtlaSil
  18. bahçeperisi: çok teşekkür ederim,umarım filmi beğenirsin :) sevgiler

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...