9 Mayıs 2014 Cuma

Yine Mimlendim

Herkese merhaba,
Benim bi'taane cimcimem var,adı Seyma...
Beni mimlemiş de sağolsun,çok teşekkür ederim :)
Ben de kıramadım,aynen cevaplıyorum soruları,bismillahhh

                  TEK KELİME MİMİ


♣ TELEFONUN NERDE ? → CEBİMDE


 PARTNERİN ?→ YOK


 SAÇLARIN ?→ AZICIK


♣ ANNEN ?→ SEVGİLİM


 BABAN ?→ GÜVEN


♣ EN SEVDİĞİN EŞYA ?→ YASTIĞIM


♣ SON GECE GÖRDÜĞÜN RÜYA ?→ BEBEK


♣ HAYALİNDEKİ ARABA ?→ FERRARİ


♣ İÇİNDE BULUNDUĞUN ODA ?→ SIKICI


♣ KORKUN ?→ KAYBETMEK


♣ 10 SENE İÇİNDE NE OLMAK İSTİYORSUN ?→ ZENGİN :)


♣ SEN NE DEĞİLSİN ?→ FENER'li :)


 ÜZERİNDE NE VAR ?→ KOT


♣ SENİN HAYATIN ?→ BOŞVERDİM


♣ MORALİN ? → KÖTÜ


 ŞU AN NE DÜŞÜNÜYORSUN ?→ O'nu :'(


♣ SENİN BİLGİSAYARIN ?→ ASUS


♣ BİRA ?→ ARPA :)


♣ AŞK ?→ YALAN 


Ben de bu mimi cevaplamak isteyen herkese yolluyorum


Sevgiler


Minik

7 yorum:

  1. Ama ben severim ki seni :))
    Çok teşekkürler ederim canım benim:)
    Sen ne değilsin?→ Fenerli :))
    Ama bende fenerliyim ki :))
    En kocamanından öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. Baba sorusuna aynı cevabı vermişiz
    Ne güzel!!

    YanıtlaSil
  3. ANNEN ?→ SEVGİLİM
    BABAN ?→ GÜVEN
    AŞK ?→ YALAN
    Bu cevaplar gerçekten çok hoşuma gitti ^_^
    İsteyen Herkes mime katılabilir demişsin. O halde ben de cevaplamak istiyorum izninle. ?_?

    YanıtlaSil
  4. He he güzel cevaplar. Bazılarının yakında değişmesini umuyorum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Fenerli cevabına bittim hahah :D

    YanıtlaSil
  6. Bende tek kelimeyi yaptım seni de mimledim :D

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...