27 Haziran 2014 Cuma

Ayağında Gümüş Halhal :)

Kumsallarda şıkıdık şıkıdık dolaşmak isteyenler için bunlar hoş olur di mi bayanlar ?







Veeee konuya anlam veren parçamız,Nur içinde yatsın Barış Manço'nun efsane şarkısı

barış manço - hal hal - | izlesene.com

Bu arada Ramazan geldi hoş geldi :) Hepinize hayırlı bir Ramazan ayı diliyorum.
Rabbim bizlere açlığı ve susuzluğu çok hissettirmez ,güç kuvvet verir de hayırlısıyla bayrama ulaştırır inşallah.
Tutacağımız oruçların ve ibadetlerimizin kabul olması dileğimle...

16 yorum:

Hanım Kız dedi ki...

Amin :) Ramazanımız mübarek olsun :) bu arada en üstteki şıkıdık şıkıdık bayıldım :)

Havva Peynirci dedi ki...

çookkkk sevgiler:)))

Seyma Tanis dedi ki...

Canııııım hayırlı ramazanlar :)
Mekânı cennet olsun çok severdim..
Öpüyorum seni kocaman kocaman ;*

Persephone dedi ki...

hepsi birbirinden şıkmış yahu...da ben bunları zor takar kumsalda gezinirim:)hayrırlı ramazanlar canım...sevgiler...

minik mini dedi ki...

Hanım Kız:sağol canım senin de mübarek olsun,ben de ilk gördüğümde bayılmıştım en üsttekine :)
sevgiler

minik mini dedi ki...

Havva Peynirci: sana da çook kocaman sevgiler :)

minik mini dedi ki...

Seyma Tanis:sağol cimcimem,ben de çok severdim onun şarkılarıyla büyüdüm,ben de kocaman büsbüyük öptüm :)

minik mini dedi ki...

Persephone : niye kıız,önce bi denersin hevesini alırsın hatta foto da çekersin,sonra denize atarsın,deniz bilmezse halik bilir belkim :)

gülay Cansever dedi ki...

Halhal çok severim ama hiç kullanmıom. Nasıl bir çelişkiyse bu ama dimi :)))

minik mini dedi ki...

gülay Cansever : al benden de o kadar,ama bu yaz kullanmayı düşünüyorum,deniycem :)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Ben ikinciyi çok beğendiim :)

Nihal Baysal Koçer dedi ki...

ne harika halhallar

deeptone dedi ki...

ne güzel şeylermiş :)

minik mini dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs:evet çok hoş,özellikle seçtim bunları :) sevgiler

minik mini dedi ki...

Nihal Baysal Koçer : di mi amaaa,ben bunlardan bi tane yapıp tatilde takmak istiyorum yani :)

minik mini dedi ki...

deeptone:ebet,güseller,san ada yaparım bitaane :)