12 Haziran 2014 Perşembe

Bir Kınalıada Belgeseli

Geçtiğimiz yıl Eylül ayı idi.Bir pazar sabahı erken kalkıp ailemle birlikte ettiğimiz kahvaltıdan sonra Kabataş'a doğru yola çıktık.Kabataş'tan Adalar vapuruna bindik.İstikamet Kınalı Ada idi.Martıları izleyerek adaya vardık.Daha vapurdan iner inmez içimde hafiflik hissetmeye başladım.Ne hikmetse gezip görmediğim tek ada olarak kalmıştı,kısmet o zamanaymış :)
Tertemiz sokakları,sakin insanları,ruhu dinlendiren doğasıyla diğer adalardan farklı bir yer edindi bende Kınalı Ada.Görkemli ve bakımlı evleri izleyerek kendimizi ıssız bir plajda bulduk :)
Bir süre orada vakit geçirdikten sonra yürüyerek iskeleye geldik.Akşam olmuştu,ama biz adaya doyamadan
vapura bindik tekrar."Tadı damağımda kaldı" derler ya,aynen öyle olduk.Allah kısmet ederse bu sene de gitmeyi düşünüyoruz :) Bir günlük kaçamak bile çok iyi geliyor.Gitmeyen varsa mutlaka gitsin derim :)

Ayrıca

Hepinizin Berat Kandili mübarek olsun,Rabbim size mutluluk verecek dualarınızı kabul etsin bu mübarek gece hürmetine