13 Haziran 2014 Cuma

Dikişsiz Pratik Plaj Elbisesi Yapımı Videosu



Eveeeet,yaz geldi,güneş bugün İstanbul'da yakıcı idi :)
Yaza uygun şeyler beyinde kıvılcımlar oluşturmaya başladı iyice.
Bazılarınız tatil için çeşitli hazırlıklara başlamıştır belkim de.Ben de tam böyle düşünürken
bu videoya rastladım.
Plajda genelde havludan yapılmış önü fermuarlı yeşil elbisem var,
denizden çıkınca hemen onu giyerim.Bir de kapşonu var,bir süre takıp saçlarımı kuruturum.
Seneler evvel bir pazardan;hani parça kumaşlar vardır almayanı döverler cinsten :)
ucuz ucuz,onlardan almıştım.Çok nadir de olsa o kumaşı önce göğüs hizasından bağlayıp,
sonra boynuma dolayıp arka kısmından düğümleyip elbise gibi de kullanıyorum.
Videodaki yöntemler değişik geldi,bu sene bunları denemem lazım :)
Umarım sizlere de faydası olur.

Çok güzel geçsin yaz mevsiminiz şimdiden...

Sevgiler

12 yorum:

  1. Günaydııın canım benim ;)
    Ay ben biliyorum bunları ablamla evde hepsini denerdik :D :*

    YanıtlaSil
  2. Seyma Tanis: cimcimeee,bilmediğin şey yok senin de heeee :) ööptüüümmm

    YanıtlaSil
  3. a aa. ne pratik ne hoş!

    YanıtlaSil
  4. Ya hastayım senin şu videolara...Nereden nasıl buluyosun iyi de ediyorsun...Teşekkürler minik mini...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. aa hiç görmemiştim daha önce. Denemeliyim bir kere :)

    YanıtlaSil
  6. aa hiç görmemiştim daha önce. Denemeliyim bir kere :)

    YanıtlaSil
  7. Hava ısındı da bu kadar yaz geldi mi ya? :)

    YanıtlaSil
  8. yazdıklarına güldüm kiii :)

    YanıtlaSil
  9. Syhn : bence deee :) seviyorum böyle pratik,şipşak yapılan şeyleri...

    YanıtlaSil
  10. Persephone : güsel gözlüm,öyle bir an gelir ya hani,aklına bir şey takılır,işte o zamanlarda geliyor böyle şeyler,ilham perisi bana böyle yansıyor demek :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Dördüncü Tekil Şahıs : dene tabisi,değişiklik olur :)

    YanıtlaSil
  12. İlk İnsan: haklısın,bu kadar da gelmedi de ben çağırıyorum,yani öyleymiş gibi yapıyorum :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...