19 Haziran 2014 Perşembe

Pratik Valiz Hazırlama

Tatil hazırlıkları yaparken en belli başlı mevzu valiz hazırlamaktır ki bu benim gibiler için biraz meşşakkatlidir :)En azından eskiden öyleydi,son birkaç senedir sadece belli başlı çok önemli şeyleri koyuyorum valizime.Çok fazla giyilecek şeyler koymuyorum,çünkü gittiğim yerlerde ilgimi çeken değişik kıyafet görünce alıp giyiyorum,eee bu sefer de yanımda götürdüklerim üvey evlat muamelesi görüyor. 
Üstelik dönüşte valizim daha ağırlaşmış olarak dönüyorum.Halbuki ne gereği var di mi ? 
Bir şort bir tişört :) :) İşin şakası tabi de... Bunları düşünürken aşağıdaki videoya rastladım,umarım faydasını dokundurabilirim size. Böyle bir hazırlıkta olanlara "kolay gelsin" diyor ve de "iyi tatiller" diliyorum. 

  valiz hazırlama sanatı       çokk süperr | izlesene.com

Sevgiler



8 yorum:

  1. hah haaaa ben heryere bi tek sırt çantasıyla gideriim :)

    YanıtlaSil
  2. Aa bunu daha önce izlemiştim ve çok şaşırmıştım :)
    Ama benim için imkansız sanırım. Bavulum olmadan asla :D

    YanıtlaSil
  3. deeptone: ben de sırt çantamla giderim de,ailece gidilen durumlarda böyle bir sistem gerekiyor kanımca :)

    YanıtlaSil
  4. Persephone: hani şu büyük,çok bölmeli,tekerlekli,kızaklı bavullar var ya,ondan al bir tane bütçenin müsait olduğu zaman,onlar kullanışlı,beni bile koysan içine alır yani :)

    YanıtlaSil
  5. safransarı: bence de iyi,abi çok sistemli sorma :)

    YanıtlaSil
  6. Dördüncü Tekil Şahıs: hımmm,bavulun var bir hikmeti o zaman :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...