11 Haziran 2014 Çarşamba

Yaz Hayalim :)


Herkese Merhaba
Dün kan tahlili yaptırdım 6 ay sonra.Tiroidim bir derece yükselmiş ve ona bağlı olarak çalışan diğer değerler de öyle... :(  Ooooyyy ooyyyy
Güneş kendini göstermeye başladı biraz gibi gibi İstanbul'da,ama tam da güvenilmez yani,çünküm şu an bulunduğum yerde fena esiyor rüzgar :)
E tabi güneşi biraz da olsa görmek ve hissetmek,başka yerlerde olma isteğimi kabartıyor



Mesela denizin ortasında,bir sandal içinde...



Yine denizin ortasında oturmuş çok sevdiğim limonlu sodamı yudumlamak...



Bir de arıza çıkaran kulağımı kollayarak,güzel bir dalış yapıp,denizin içinde dolaşmak...



Palmiyeleri arkadaş edip güneşlenip esmer olmak...



Bol bol yüzüp deniz tutkumu tekrardan yaşayabilmek...



Canım sıkıldığında "ne yapsam,ne yapsam,bir hamak alıp sallansam" ama bunu yapabilmek...

Kısacası bunların hepsini istiyorum.Şu anda oralarda olmak vardı di mi ?

Hayal bile olsa bir anlık sükuta eriyor insan :)

Hepinize bol güneşli ama herşeyden önce sağlıklı günler diliyorum.Hayal kurmayı unutmayın,bazen tek tesellimiz o çünkü...

Sevgiler

Minik

26 yorum:

Mien dedi ki...

Geçmiş olsun :(
Fotoğraflara baktıkça içim gitti ya,keşke orada olsaam :D

Seyma Tanis dedi ki...

Çoook geçmiş olsun biran önce iyileşirsin inşallah :*
Ben hiç sevmiyorum kararmayı ;)
Ama huzur veriyor fotoğraflar :*

mor rimel dedi ki...

Bunlar ne güzel fotoğraflar böyle!!
Güneş, deniz ne güzel şeyler yaff
Ne bakmaya ne keyfini çıkarmaya doyabiliyor insan

Persephone dedi ki...

geçmiş olsun canım:( bu fotoğrafları görünce içim gitti:( tatiiilll istiyoruuum ben hem de böyle güzel bir yerde:)))sevgiler...

Nermin Güngör dedi ki...

ay.. Ben de deniz istiyorum, kum istiyorum, geneşlenmek istiyoooorrrruuuummmmm.

şenay benderli dedi ki...

İnsanın içini açan fotoğraflar eklemişsin, ne güzel :))

sadecenaciye dedi ki...

oiiiyyyhhhhhh
ne tatilsemişiz....

deeptone dedi ki...

burdaki denize bayılırım ben. antalya gibi işte. ege marmara karadeniz değil antalya böleee :)

minik mini dedi ki...

Mien:çok teşekkür ederim de geçmeyecek ki :( ömür boyu ilaç kullanacağım kesinleşti :(
aslında en iyi ilaç fotodaki yerler,bol iyot... sevgiler

minik mini dedi ki...

Seyma Tanis: cimcimem,bu hastalık gelince gitmiyoooo :( bazı insanlar sevmez kararmayı haklısın :) esmer halimi sefiyom amaaa :)ebeeet fotolar huzur veriyooo :)

minik mini dedi ki...

mor rimel: dediklerine harfiyen katılıyorum,bir deniz tutkunu olaraktan :)

minik mini dedi ki...

Nermin Güngör: ben de istiyoruuuummm :) inşallah en kısa zamanda deniz,kum ve güneşe kavuşursunuz,sevgilerimle

minik mini dedi ki...

Persephone: sağol canım...
şu mübarek gün hürmetine inşallah tez zamanda bi mucize olur da istediğin bir yere tatile gidersin,öptüm şekerrr :)

minik mini dedi ki...

şenay benderli: teşekkür ederim,beğenmene sevindim,bir anlık hayal ürünlerim onlar :) gidemeyince gitmiş gibi olsun diye :) sevgiler

minik mini dedi ki...

sadecenaciye : :)evet,tatilsedim,napiiim,tiroidim için iyota ihtiyacım var,kan çekti belkim de :)

minik mini dedi ki...

deeptone: sen hiç bozcaada'da denize girdin mi ? bildiğin buzdolabından çıkma soğuk içme suyu... onun kadar berrak ve soğuk,ama süpeeerrr :)

Seyma Tanis dedi ki...

Yerim ben seni hangi kayayla geçer dedim hiç bilmiyorum :D
Bende o tehlikenin sınırındayım biliyorum sarsmaz inşallah demeye çalıştım heralde ;)
Sen öyle de güzelsindir :*
Ben yüzüme çamuur sürülmüş gibi hissediyorum :D

yuzyillikkonak dedi ki...

Deniz kum harika, tatile az kalmışken fotoğraflar hasretimizi daha çok depreştirdi :)

beyza aydin baser dedi ki...

Sakin ve yeşillik bir yer benim şu anki hayalim.
Aahh ahh...
:)

narkoz dedi ki...

Bende bu hayalden istiyorum :)

minik mini dedi ki...

yuzyillikkonak : gerçekten de öyle,dua edin de tatil yapabileyim bu yaz..

minik mini dedi ki...

narkoz: tamam,sana da hediyem olsun bu hayal,ne demeeek,lafı bilem olmaz :)

minik mini dedi ki...

beyza aydin baser:doğru söylüyorsunuz,yeşillik de önemli tabi,çimenlerin üzerinde uyumak gibi bir hayalim de var :) sevgiler

minik mini dedi ki...

deeptone: heee eveettt,antalya hayalim de vardı,bak iyi ki hatırlattın :) inşallah bir gün...

Aner dedi ki...

Cok gecmis olsun
off off o hayalin aynisini kuruyoruz desene :)
En kisa zamanda hayalini gerceklestirmeni dilerim :)

minik mini dedi ki...

Aner: çok teşekkür ederim,ilaçla idare etmeye çalışıyorum,Allah başka hastalık vermesin
umarım en kısa zamanda sen de güzeeelce bir tatil imkanı bulursun :) sevgiler