26 Temmuz 2014 Cumartesi

Tatil Beni Bekler...

Merhaba :)
Bu akşam Allah kısmet ederse,iftarı açtıktan hemen sonra otobüse binip İstanbul'dan gideceğim.Yolcudur Abbas,bağlasan durmaz gibi bişi :) 
Bol iyot,temiz ve nemsiz hava alıp,kendimi biraz yenileyip döneceğim inşallah.
Kendinize çoook çok iyi bakın.Ben arada bir ceeeee demek için bloga gelmeye çalışacağım.
Bu arada blog sayfasını tanıtmak isteyenler için güzel bir çekiliş varmış.
Katılmak isterseniz blogdeposu nu ziyaret edebilirsiniz.Ayrıca uçurtma bayramı vardı mahallede adlı yazımı yayınlamışlar,emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum :) 

Hepinize şimdiden
 
diliyorum.Kucak dolusu sevgilerimle

Minik

10 yorum:

  1. oh oh iyi tatiller iyi bayramlaar :)

    YanıtlaSil
  2. Musmutlu tatiller ve iyi bayramlar :)
    Kendine dikkat et canım benim :*

    YanıtlaSil
  3. İyi, huzurlu ve mutlu tatiller , iyi bayramlar efendim

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller,iyi bayramlar (:

    YanıtlaSil
  5. Güzel tatiller iyi bayramlar...
    Sende kendine çok iyi bak :)

    YanıtlaSil
  6. ben de ne ümitlerle tatile geldim ama zehir oldu mini. eşekler gibi pişmanım, hayatımın en berbat, en acılı en kırgın tatilini geçiriyorum. benimki ne kadar kötüyse sana da o kadar iyi, huzurlu, tertemiz döneceğin bi tatil diliyorum. ben ne yaşamadıysam sen yaşa mini! ah ana yüreği her sevdiğine ana işte (:

    YanıtlaSil
  7. İyi tatiller ve mutlu bayramlar dilerim :))

    YanıtlaSil
  8. Bol dondurmalı tatilleerr :)

    YanıtlaSil
  9. Bir tatilin daha sonuna geldiik :d

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...