19 Ağustos 2014 Salı

Kumla Tatilim...

Herkese merhaba,

Üzüntülü günlerden sonra tatil fotolarımla hayata devam edeyim dedim.
Bayram arefesinden bir önceki akşam iftarı otobüs beklerken ayak üstü yaptık.Otobüste de verilen ikramlarla da telafi ettik bir şekilde.Yolculuğumuz sırasında şoför trafikten etkilenmemek için aklı sıra kestirme yol aradı,ama kaybolduk :) millet sinirlendi,bana da gülme krizi geldi.Yolda bir adam,oraları iyi biliyormuş "takılın peşime,götüreyim sizi" dedi,şoför de adamı takip etti.Sonunda ana yola çıktık,ama yarım saatimiz boşa gitti.
Neyse gece 01:00 sıraları Gemlik'e geldik.Oradan taksi ile ver elini Küçük Kumla.
Sahur yemeğimizi yedikten sonra hemen uyuduk.Ertesi gün sabah balkondan baktığımda millet denizdeydi,içim gitti.Kendi kendime "yarın siz görürsünüz" dedim :)
O akşam son iftarı yaptık,sonra yediklerimizi yakmak için yürüyüşe çıktık.Ertesi sabah kendimi denize atmak için 07:00 de uyanmışım,kendi öz irademle :)

köpek kardeşi uyandırmadan yanından usulca yürüyerek dupduru denize bıraktım kendimi.
İnsan yeniden doğmuş gibi oluyor denizin içinde,çok severim kendisini çocukluğumdan beri :)
Yarım saat kadar yüzdükten sonra kahvaltı edip dinlendim.Çok sıcaktı hava,nem vardı.Önceki seneler hiç bu kadar bunalmamıştık.Resmen piştik yani.Bayramda çok kalabalıktı her yer.Yol kenarlarında arabalarının arkasında çadır kurmuş gibi yerleşen ve hatta evden koltuk takımı getirip oturanlar bile vardı.
Sabahları erken saatlerde annemle birlikte yürüyüş yaptık.Sağlıklı yaşıyordum orada yani.
Yürüyüş,yüzme vs :)

Yürüyüş yaptığım yerlerden kareler :

Büyük Kumla Parkı

Büyük Kumla Köprüsü üzerinden yeşilliklerle buluşma

İşte kısaca böyle sade ve dinlendirici bir tatildi.En azından şehir karmaşasından ve bazı sorunlardan uzak olmak çok iyi geldi.Daha güzel günler sizlerin olsun dileğimle.

Sevgilerimle

Minik

1. Ohh ne güzel!
    Ben de gitmiş kadar oldum.

Sen de bendensin. Ben de sabah yüzmeyi çok severim. Hatta uyanabilirsem güneşi denizde karşılamaya bayılırım.

*Minnoş köpeğin de keyfine bak yafff

2. Sabahın ilk saatlerinde deniz başkadır:-)

3. Hepimizin elinde tatil fotoğrafları bakıp bakıp, yazıp yazıp duruyoruz :) Tüm kış ancak böyle geçer :)

4. İlk fotoğraftaki keyif pozunu verebilmek isterdim :)

5. ayy ne güzel durgun su. köprüdeki yeşiilik de ne güzel :)

6. Nihal Baysal Koçer: ben de o köpeğin yanından korka korka geçerken bayılacaktım :)

7. mor rimel: sabah deniz bambaşka oluyor,bir de akşam saatleri...
    köpekte keyif,bende de korku vardı :)

8. Handan: hem de nasıl başka,nasıl güzeeeell oluyor :)

9. Kızlı Erkekli Kedili :tek tesellimiz o günlerdi,bir de ben geçen yıl tatil yapmamıştım,çok iyi geldi :)

10. Myna: çok haklısın,kim istemez o köpeğin yerinde olmayı :)

11. deeptone :su bu sene çok güzeldi deep,her sabah o yeşilliklerle buluşmak için uykuma kıyıp yürüyüş yaptım,ne günlerdi beee :)

12. Fotoğraflar harika :) Kumla'ya gelmiştim ama galiba bu Kumla değildi :) Diğer taraftı galiba , çok sevmiştim ama orada kumlu plaj yoktu.

13. sevda s. :kumlu olan yer küçük kumla.büyük kumla tarafında genelde kumluk yer yok haklısın,ama güzel bi yer işte,yaşanılası... :)

14. büyük kumla köprüsü ve memleketimden olmazsa olmaz izmarit-çekirdek detayları........

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...