27 Ekim 2014 Pazartesi

Dart Ödülleri( Premio Dardos ) Sahiplerini Buluyor

Dart Ödülleri( Premio Dardos ) Sahiplerini Buluyor
    Sevgili blogger arkadaşım (artık arkadaşım oldu) jaleceanne beni eklemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.


Dart Ödülleri( Premio Dardos ) etkinliği varmış.Bu ödül,bir blog keşif etkinliğiymiş.
Yani tanışma kaynaşma etkinliği imiş :)
Bazı kuralları var tabi.Şöyle ki :Pek çok yabancı blogta da bu ödül alış verişi varmış.
Benim de katılmama vesile olan arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum.
Öncelikle şartlar şu şekilde:

1- Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak
2- Ödülün fotoğrafını paylaşmak
3- Uygun bulduğunuz 15 bloga  bu ödülü vermek

 
İşte benim listem
 

3 yorum:

  1. Merhaba, ödülü kabul ediyorum :p Çok mennun oldum ne güzelmiş blog'un, iyi ki bu etkinlik çıktı uzun zamandır blog gezmesi yapamıyordum şimdi ne güzel bir sürü blogcu arkadaşım daha olacak :) En kısa zamanda yazacağım ;) bir kafadan her ses

    YanıtlaSil
  2. cokkk sevindimmmm senide tanıdıgıma cok memnun oldummm :) daha önce yapmıştım snein icin bidaha yapabilirim ama önce 15 kisi bulmam lazım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekküler daha yeni gördüm :)) çok sevindim

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...