13 Aralık 2014 Cumartesi

Love Story İzledim

 
 
 
 
 


Merhaba,

Dün gece izlemesi gereken onca film varken listemde,nostaljik takıldım :)
Love Story izledim.
Aşk Hikayesi (1970) afişi

Filmin konusunu birçoğunuz biliyordur,yine de özetleyeyim:
Köklü ve zengin bir aileden gelen Oliver Barrett ,aile geleneğini devam ettirerek kendisinden öncekiler gibi Harvard Üniversitesinde hukuk okumaktadır.Bir gün Radcliffe Kolejinde müzik öğrencisi olan Jennifer Cavalleri 'ye aşık olur.Evlenmeye karar verirler,fakat Oliver'in babası bu evliliğe onay vermez ve oğlunun harçlığını keser ayrıca onu mirasından da mahrum edeceğini söyler.Oliver'ın babasının maddi desteği olmadan Harvard'a devam etmesi çok zordur.
Hayata sıfırdan başlamak zorunda kalan yeni evli çift Oliver'in okul masraflarını karşılamak için farklı işlerde çalışmaya başlarlar.Bu arada çocuk istedikleri halde hamile kalamayan Jennifer'in yapılan tetkikler sonucunda lösemi hastası olduğu anlaşılır.
Evlendikleri gün,Jennifer  ''Dünya üzerindeki varlığımız son bulana dek birbirimizden vazgeçmeyelim sevgilim'' demişti ve de öyle oldu.
 
Kız;Lütfen terbiyeni bozma ufaklık...
Erkek;Hey! niye bana ufaklık deyip duruyorsun
Kız; Aptal ve zengin görünüyorsun da..
Erkek;Aslında zeki ve fakirim
Kız;zeki ve fakir olan benim
Erkek;Zekan nereden geliyor?
Kız;Mesela seninle asla kahve içmem
Erkek;İyi zaten soran da olmadı.
Kız;İşte seni aptal yapan da bu :)))

Bu sıcacık konuşma ile başladı aşkları ve Jennifer ölene dek devam etti :(
 
Yine keyif alarak,yine sonunda ağlayarak izlediğim efsane bir film...
 
Keyifli geçsin hafta sonunuz
 
Sevgiler
 
Minik

2 yorum:

  1. ayy izledim. çok romantik ve sona üzücü. oğlan ne güzel giyiniyodu yaa :)

    YanıtlaSil
  2. en aşağı 4-5 kere izlemişimdir hepsinde de hüngür şakır ağladım tabi..:-(( çok güzel bir filmdir bir klasik...

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...