7 Ocak 2015 Çarşamba

Hayalimdeki Oğlum :)

 
 


Merhaba,

Bir akşam üzeri,arkadaşlarla bir kafede otururken,içtiğimiz kahve sonrası fal
bakasımız geldi.Ben hiiiiç anlamam fal bakmaktan.
Çok sevdiğimiz bir ablamız var,o baktı bana.İki seneye kalmaz evlenip,bir erkek
çocuğum olacağını söyledi :))))
Ben de telefonumdan ona bu videoyu izletip "bunun gibi mi olacak ? " dedim :)))
Sevecenlikle,hayran kalarak izledi ablamız videoyu ve "inşallah" dedi.
İşte benim hemen hemen her gece uyumadan evvel izleyip,hayal kurduğum video



Allah olanların evlatlarını bağışlasın,olmayıp isteyenlere de tez zamanda
o mutluluğu yaşatsın dileğimle.

Sevgilerimle

Minik

7 yorum:

  1. Hadi hayırlısı minikmini :) ben de bekleriiiim :)

    YanıtlaSil
  2. Amin...
    :)
    Fala bakan da işini biliyormuş :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , iyi fal bakar kendisi bulduk mu fal bakmadan bırakmıyor arkadaşlar :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş , ellerinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , blogum a şeref verdiniz :)

      Sil
  4. Kafa Dergi: evet hayırlısı, ben geldim sana yoktuuun :) yorum bırakıp döndüm :)

    YanıtlaSil
  5. Ne denirki ta yüreğimin ortasından kocaman AMİN....

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...