22 Mart 2015 Pazar

Çarşı Pazar...






Mutlu Pazarlar...
Bugün güzel  bir hava var,ama ben evdeyim,dinleniyorum,bloğumda mesai yapıyorum :)
Geçtiğimiz hafta sonu,aynı yerde çalıştığım çok yakın bir bayan arkadaşımla güzel bir pazar günü geçirdik gönlümüzce.Çarşı Pazar filmine gittik.Güzel,eğlenceli vakit geçirmek,stress atmak için uygun bir alternatif oldu.
Gülmek lazım cancağızım,hem de sık sık.


Bir de böyle bir gerçek var kiii









Bugün yalnız,kendi halime takılıyorum evin içinde.
Penceremin önünde serçe ve kumrular yemek yiyor,bulgur verdim onlara :) Huzur veriyor böyle zamanlar bana.Bazen insanlara değer verince yan etkilerini yaşıyorsunuz.


Hepinizin yeni haftası mutlu başlayıp,mutlu devam etsin inşallah


Sevgilerimle


Minik











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...