7 Nisan 2015 Salı

Islak Mendilden Katlama Gül :) (folding roses wipes)



Merhaba

Geçen gün çalışırken hani aniden can sıkıntısı gelir ya insana,
aynen öyle oldu :) elimde ıslak mendilimle oynarken,
mendili boydan ikiye katladım ve kestim,elimde iki adet 
dikdörtgen parça oluÅŸtu.
Sonra parçalardan birini hani şu katlama gül yapıyoruz ya,işte onu
ıslak mendilde denedim.Baktım ki hiç fena olmadı diğerine de uyguladım.
Bilgisayarımın ekranının üzerinde sizlerin beğenisine sundum :)
Umarım olmuştur...
Can sıkıntısı bazen iyidiiiirrr :)

Sevgilerimle









8 yorum:

  1. Aaa bravo ne guzel olmus. Cok yeteneklisin♥

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç beceremem böyle şeyleri bundan mütevellit sevmem böyle şeylerle uğraşmayı. Ama seninkiler gayet sevimli olmuş komşu :D

    YanıtlaSil
  3. bunu yaparım bugün ben :)

    YanıtlaSil
  4. Kreatif Baskan: beğenmene evindim,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Handan : çok teşekkür ederimmmm :)

    YanıtlaSil
  6. D.S.K : ben de can sıkıntısından ne yapacağımı şaşırıyorum :) teşekkür ederim,beğenmene sevindim

    YanıtlaSil
  7. deeptone: mutlaka yap,blogunda da paylaÅŸ emi :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetiÅŸen laleler. Her yıl açar bu minnoÅŸlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...