5 Nisan 2015 Pazar

Kocan Kadar Konuş - İzledimmmmm :)





Merhaba Arkadaşlar


Yaz tatilimde "Kocan Kadar Konuş" adlı kitabı büyük bir zevkle okumuştum,
bildiğiniz üzere şu sıralar vizyonda film halinde olanı var :) Ama bir güzel olmuş bir
güzel olmuş,hiç bitmesin istedim.
Ezgi Mola ve Murat Yıldırım harika ikili olmuşlar.Zaten bayılıyorum Ezgi Mola'nın
deli dolu hallerine :) Filmdeki rolüyle adeta bütünleşmiş,oynarken rolü yaşadı resmen :)
Perşembe akşamı çalıştığım arkadaşlarımla birlikte izledim filmi,evlerimizde yüzümüzde gülümsemeyle döndük.
Hayattan bir süreliğine gülümseme çalmış olduk yani.Hep o bizden
çalmasın di mi ? :)


Bu gülümseme ertesi gün yerini üzüntüye bıraktı :(



Sevgili Kayahan'ı kaybettik.Şarkılarıyla doğduğum,büyüdüğüm,gençliğimin en güzel yıllarını sayesinde yaşadığım insanlardan biriydi.
Mekanı cennet olsun inşallahhh.
Keşke hep dediği gibi olsa "yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde buluşsak" :(


Bu arada üç gündür mide ağrısı ve bulantısı çekiyorum,an itibariyle de bu moddayım





Yeni haftanız çok güzel geçsin.Ağrısız,sancısız,dertsiz tasasız...


Sevgilerimle


Minik

3 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

filmi izlemedim ama ezgi molanın ışığını seviyorum.. izlemek isterim.. kayahan'a gelince.. büyük usta ışıklar içinde uyusun..

Handan dedi ki...

Geçmiş olsun.

Kreatif Baskan dedi ki...

Ezgi Molayı ben de çok seviyorum.Filmi izlemedim.
Kayahan Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.Geçmiş olsun canım yaa , yediğin bişi mi dokundu ki *-*