9 Nisan 2015 PerÅŸembe

Olmak İstediğim İnsan - Okumaya Çalışıyorum :)








Merhaba,


Sizlere başlayıp sonunu henüz getiremediğim,ama insana zenginlik katan
bakış açısını geliştiren bir kitaptan bahsedeceğim.Kitabın adını okuduğumda bile
beni etkilemiÅŸti.
Clayton Christensen'in yazmış olduğu "Olmak İstediğim İnsan" adlı kitabın özü şöyle:


"Olmak İstediğiniz İnsanla Tanıştınız mı?

Yaptığım iş benim için anlamlı mı? Kendimi geliştirmem için bana fırsat tanıyacak mı? Yeni şeyler öğrenecek miyim? Şöhret ve başarı ne kadar yakınımda? Bana sorumluluk verilecek mi? Bu sorular beyninizi kemirip dururken hayatı ıskaladığınızı, aslında bambaşka biri olmak istediğinizi hatırladığınız oluyor mu?

Clayton, size şöyle olun, böyle olun demiyor. Belki de en zor şeyi, kim olmak istediğinize karar vermek için neyi, nasıl düşünmeniz gerektiğini anlatıyor.

Dünyaca ünlü bir inovasyon gurusunun kanser hastalığının pençesinde okuma, yazma, hatta konuşma yetilerini kaybettiği bir dönemde hayata nasıl tutunduğunu merak ediyor musunuz?

Bu kitap, karşısına geçtiğiniz bir ayna, güçlü ve gerçekçi. Gözlerinizi açın ve kendinize daha dikkatli bakın!

"Yaşamınızdaki kararları, geçmişte olanlara veya başka insanların başına gelenlere bakarak almayı düşünebilirsiniz. Geçmişten mümkün olduğunca çok şey öğrenmelisiniz; özellikle bu konuları incelemiş bilginlerden ve karşılaşacağınız sorunların benzerlerini yaşamış insanlardan. Ama bu, geleceğe adım atarken hangi enformasyonu ve hangi öneriyi kabul edeceğimiz ve hangisini göz ardı edebileceğimiz sorununu çözmez. Bunun yerine, neler olacağını öngören güçlü bir teoriyi kullanarak başarı şansınızı artırabilirsiniz."



Mutlaka okumanızı isterim,okurken hayata olan farkındalığınız artacaktır.


Hayat bir bilmece,her gün yeni bir sırrını öğreniyoruz...


Sevgilerimle :)

2 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetiÅŸen laleler. Her yıl açar bu minnoÅŸlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...