2 Temmuz 2015 Perşembe

Annemin İğne Oyalı Havluları (my mother's needle embroidered towels)



Merhaba, 
Ramazan ve oruç derken zamansız bir grip ile uğraşmaktan helak oldum :(  Doktora gitmedim , tamamen bitkisel ağırlıklı tedavi olmaya çalışıyorum. Ihlamur , zencefil, adaçayı üçlüsunden 
yararlanıyor ,öksürük için de tabanları VICKS liyorum, iyi geliyor.Umarım sizler rahat oruç tutuyorsunuzdur .
Uzun zamandır çok isteyip yapamadığı m elişileri annem yapıyor ,geçtiğimiz günlerde iki tane 
küçük havluyu iğne oyası ile güzelleştirdi.Ben de beğeninize sunmak istedim.
Hepinize sağlıklı ve mutlu günler diliyorum









5 yorum:

  1. annelerin hakkı ödenmez diye boşa demiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yaaa.

    bi de geçmiş olsun.

    tabanları vikslemek ne demek ya. yani ayaklarımızın altına mı sürüyoz ki.

    YanıtlaSil
  3. yapan eller dert görmesin... harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun minik mini...
    Bu arada annen çok maharetliymiş, havlular enfes görünüyor... Annenin ellerine sağlık.. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem olmuş anneciğinin ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...