23 Kasım 2015 Pazartesi

Lahana Sarma


Merhaba,
Dün günlerden Pazar olmasından mütevellit,annemle lahana sarması yaptık.Benim teknolojik annem nette dolaşırken bulduğu bir videodan esinlenerek sarmamızı istedi bu sefer :) Haşlayıp hazırladığı lahana yapraklarını önüme koyunca,iş başa düştü tabi :) Hemen küçük bir poşeti iyice dezenfekte edip işe koyuldum.Tavsiye ederim,çok pratik ve kolay oldu.Özellikle zeytinyağlı dolmada harika olur.Bir daha ki sefere onu da deneyeceğim.Bu yöntemle zamandan da tasarruf etme şansınız var. İşte o video : 


Hepinize mutlu ve bereketli bir hafta diliyorum,Sevgiler

3 yorum:

  1. vuuu mini,bayıldım sisteme,
    sen de bu kadar hızlı ve memnun edici bi sonuca ulaşabildin mi?şahane ben de yapmalıyım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hmm poşetle... Iyi fikirmiş. Teşekkürler fikir için size de afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ewetbben bunu duymustumm. Blogumu takibe alirsaniz sevinirim ben aldim

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...