21 Aralık 2015 Pazartesi

Kiralık Aşk




Aşkın kiralık versiyonu mu olurmuş.Ne zaman geleceği ne zaman gideceği belli olmaz da,geçici ve planlı olanına karşıyım.Engelli aşk zorlu yaşanır,istendiği gibi yaşanmaz.Sonra sizi karşı koyamadığınız farklı kişiliğe büründürür.Kendinizi tanıyamaz,yaptıklarınıza anlam veremez olursunuz.İçinizde başka,dışınızda başka yaşarsınız.Yani maskeli baloda gezinir gibi.

Bıraksalar da gönlümüzce yaşasak aşkımızı.Dil,din,ırk,sınıf ayırımı olmadan.Olmaz mı yani ? İlla araya birilerinin girmesi,duyguları bulandırması mı lazım ? Deniz bulanır,sonra eski haline döner.Ama duygular öyle mi ? Aşk bitince herşey eskiye dönmüyor.Beyin ve yürek paralel olarak hasar görüyor.O hasarın onarılması çoook zor.Yoksa insan bunları yaşayarak mı büyüyor ?

Defne - Ömer ikilisini çok seviyorum.Ödül de almalarına sevindim.O kadar doğal ve içten halleri var ki... Umarım dizinin sonu güzel biter.Yoksa sanki kendim yaşamışım gibi üzülürüm :( 

Rabbim hiçbirimizin karşısına boşa zaman harcatacak insanları çıkarmasın.Yürekten ve karşılıklı yaşayacağınız aşklarınız olması ve ömür boyu mutlu olmanız dileğimle.

Sevgilerimle

Minik


2 yorum:

  1. Ödül MÜ almışlar, artık herşeyi verilecek ödül var. Vaktinde de coçuklar duymasında oynayan kadın oyuncuya en iyi anne ödülü vermişlerdi ya :)

    YanıtlaSil
  2. Evet,Altın Kelebek ödülü aldılar,sevindim onlar adına :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...