7 Şubat 2016 Pazar

Sonunda Deep Tone kitaplarıma kavuştum

Merhaba,

Benim sevgili arkadaşım deep tone 'nin yazmış olduğu kitapları,bir türlü alamamıştım.En sonunda D&R'dan sipariş verdi bir bayan arkadaşım.Sonunda kavuştum kitaplarıma.Bir kitap daha var,onu da en kısa zamanda alacağım.Kitaplarım iş yeri adresime geldi.Çok mutlu oldum onları elime alınca :) Okudukça insanın içi ısınıyor,psikolojisi düzeliyor.
Okumayanlar varsa,tavsiye ederim.

Yüreğine sağlık Deep,Allah yolunu açık etsin.Heee bu arada ; "iyi ki varsın" 

Sevgilerimle 



2 yorum:

  1. :))) ay psikoloji düzeltiyo ha ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. deeptone : iviiiittt , psikoloji düzeltiyor,akşamları en az bir sayfa okumak iyidir :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...