21 Kasım 2016 Pazartesi

Close Range Love (İzledim)

Merhaba,

Cumartesi gecesi güzel bir Japon filmi izledim.

Close Range Love


Yönetmen: Naoto Kumazawa
Senarist: Rin Mikimoto (manga), Yukiko Manabe
Gösterim Tarihi: 11 Ekim, 2014
Süre: 118 min.
Tür: Romantik / Manga uyarlaması
Dil: Japonca
Ülke: Japonya

OYUNCULAR
Tomohisa Yamashita 
 
Mizuki Yamamoto
Asami Mizukawa
Hirofumi Arai
Nozomu Kotaki

KONUSU
Yuni Kururugi parlak bir lise öğrencisidir. İngilizce dışında bütün derslerde çok başarılıdır. Yuni'nin gittiği okulda yeni bir öğretmen göreve başlar. İsmi Haruka Sakurai'dir ve oldukça yakışıklı bir adamdır. Yuni Sakurai'den bire bir özel ders almaya başlar. Derken Yuni, öğretmenine karşı bir şeyler hissetmeye başlar ve ona aşık olduğunu söyler. 


Hoş bir film. Gerçek ve saf yaşanmış bir sevgi hikayesi.

Hepinize sevgi dolu günler diliyorum.

Minik

8 yorum:

  1. Çok az hapon filmi izledim benim için farklılık olabilir izlemek... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu konu ne ok işlendi bu aralar :) hep Kore filmleri izliyordum fırsat bulursam bir bakayım. Sevgiler teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bizim oğlanlar manga çılgını ve anime delisi oldular. Japonca öğrenicem diye uğraşıyorlar şimdi de :D Manga uyarlaması çizgi filmler görmüştüm ama filme hiç rastlanmamıştım :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy severim bak bunu izlersem :)

    YanıtlaSil
  5. persephone:ben de nadir izlerim Japon filmi,ama bu çok güsel :)

    YanıtlaSil
  6. Hatice ablammm , izle bence bunu,çok duygusal, nefisss :)

    YanıtlaSil
  7. Handan Hanım, buradaki Japon kız İngilizce öğreniyor :) enteresan

    YanıtlaSil
  8. Deeptone : bence de seversin,çok şeker buu

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...