8 Ocak 2017 Pazar

Her Yerde Kar Var,Film İzleme Zamanı (We Bought A Zoo)



Karlı bir Pazar gününden merhaba,
Bizim mahallede belime kadar kar var.Yarın işe nasıl gideceğimi düşünüyorum.
Evin tadını çıkarıyorum.Film izledim yine,kahve eşliğinde.
Evde olmanın güzel tarafları çooookkk.

Filmin adı;Düşler Bahçesi.
Yönetmen 

Eşini kaybettikten sonra iki çocuğunu yalnız büyütmeye çalışan Benjamin hep beraber yaşadıkları kentten uzakta, doğayla daha baş başa olabilecekleri yeni bir eve taşınmak, yeni bir başlangıç yapmak ister. Fakat taşınmak için seçtikleri ev aslında bir hayvanat bahçesidir! Başta çok şaşırsalar da, bu eve taşınmaya ve terk edilmiş hayvanat bahçesini yeniden canlandırmaya karar verirler. Bu hem maddi hem menevi açıdan zorlu ama bir o kadar da tutku dolu bir macera olacaktır... 
Başrollerini Matt Damon ve Scarlett Johansson'ın paylaştığı filmin senaryosu We Bought a Zoo adlı gerçek hayat hikayesini anlattığı romandan Aline Brosh McKenna ve filmin yönetmenliğini de üstlenen Cameron Crowe tarafından uyarlandı. Film sıcak bir aile yapımı.

Çok keyifli,izleyin bence.
Bu aralar kendi başıma takılıyorum.Yeni film tavsiyelerim gelecek tabi.

Mutlu bir Pazar ve mutlu bir hafta dilerim.

Sevgilerimle


4 yorum:

  1. Bem bu filme ne zaman televizyonda rastlasam izlerken buluyorum kendimi :) Aslında Matt Damon'u da pek sevmem ama film keyifle izleniyor.

    YanıtlaSil
  2. Karlı havada yapılacak en güzel şey... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Handan:Matt Damon'a bayılırımmm :) Film keyifli,hikaye güzel.

    YanıtlaSil
  4. persephone:Evet,karlı havada bizim mahalle dize kadar karla kaplanınca,evden çıkamadım,film izledim,ama iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...