22 Ocak 2017 Pazar

Yorgunum ( I'm tired)


Merhaba,

Bugün Pazar ve ben iki haftadır yorgunum.
Geçtiğimiz hafta Açıköğretim sınavları vardı. Dinlenemeden yeni haftaya başlayıp,bitirdim.
Ama ben onu bitirmedim, o beni bitirdi. Üstelik dün Cumartesi idi ama bana tatil değildi. Çünkü dün de çalıştım.Yorgunum harbiden. Bugün de sabah 10:30 gibi kalktım yataktan. Özlediğim kahvaltıdan sonra ev halkı ile sohbet ettim :)
Şimdi de Happy Acres tarla oyunu oynuyorum facebook'da. Tembellik yapasım var yani anlayacağınız :'(

Yarın Pazartesi. Haftaya güzel başlayın emi ?

Bu güzel şarkı da size eşlik etsin didim :)


1 yorum:

  1. Pazar günlerini oldum olsı sevmez skıvı bulurdum.Ama çalıştığım dönemlerde keşke pazar günü gelse diye söylenmeye başladığımda anlamıştım artık pazarları sevdigmi 😃 sizede iyi haftalar

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...