14 Nisan 2020 Salı

Evde Kaldık Ama Hareketsiz Kalmayalım




Merhaba,

Evde kalıyoruz ama hareketsiz kalmayalım. Biz ailecek bu hatunla spor yapıyoruz.
Tartının ibresi 55 ile 56 arası gidip geliyor. 55'den aşağı bir türlü inmiyor, canımı sıkıyor.
17 kiloyu gönderince vücut, pek bir şey de diyemiyorum :)

 

Bir de bu karışımı içmeye çalışıyorum.Elma sirkeli karışımım:1 çorba kaşığı elma sirkesi,1 bardak su,½ çay kaşığı karbonat. Bir bardakta tüm malzemeleri birleştirip,aç mideye indiriyorum.Eeee kilo alma korkusu böyle bir şey.

Sağlıkla kalın.




6 yorum:

  1. Hareketsiz kalmamak gerçekten önemli ama bence 55 kilo gerçekten iyi bir kilo :) Kendim o kiloda olduğum için böyle düşünüyor da olabilirim tabi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba şu konuya bakmanızı öneriyorum https://tinyurl.com/woawxvt Suyun nasıl içeleceğine dair ve faydalarını anlatan güzel bir konudur zayıflamak için birebir.

    YanıtlaSil
  3. Ben yerlerde sürünürken Leslie gülümseyerek yapıyor ya, dalasım geliyor kadına :D Ne yazık ki sadece bir gün yapabildim, nane molla halim geçmedi ki bir türlü.

    YanıtlaSil
  4. Gonca; teşekkür ederim :) 55 aslında gelmek istediğim kiloydu, 72 den dönüp geldim bu kiloya çünkü.

    YanıtlaSil
  5. Tarık; okudum açıklayıcı ve faydalı yazını, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Handan; yerlerde sürünmeeee, Leslie 'nin tekme atma hareketi var, sen de ona tekme at :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...