31 Mayıs 2020 Pazar

Çilekler, Soğanlar

Merhaba,

Bu yıl bir çok şey eskisi gibi değil, yani pandemi yüzünden durağan bazı şeyler.
Mesela; Ramazan daaa Bayram da çok sessiz sedasız geçti.
Benim açımdan iyiydi. Zaten son zamanlarda hep yalnızlık seviyordum kiii hala öyle...
Sevdiğim bir çok insan benden uzakta, ama gönül bağımız hala eskisi gibi.

Arada bir doğa ile ilgileniyorum.
Pencere önüne bulgur koyuyorum, adeta sıva yapar gibi :)
Gelip yiyorlar ve çook mutlu oluyorum.

Bir de çileklerimiz var bizim, henüz çiçek aşamasında bazıları :)

Bir de soğanlarımız var


Bir bahçem olsa güzel olur ama saksılarla ve bu tarz bidonlu alternatiflerle idare ediyoruz.

Bitkileri ve hayvanları seviyorum. İnsanlardan sıkılınca onlar imdadıma koşuyor.

Huzur dolu günler diliyorum hepimiz için.

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...