30 Kasım 2010 Salı

Blogum 1 Yaşında :)

Merhaba arkadaşlar,az evvel aklıma geldi,bugün blogum 1 yaşına bastı :) daha bebek bebek,hala ıngaa diyor :)
Bir süre düşündüm,tam bir yıl önce yelda sayesinde blogumu açtım,o zamana kadar bazı blogları yıllardır takip etmişimdir,ama benim de blogum olsun diye hiç düşünmedim,taa ki geçen yıla kadar.bu zamana kadar yorumlarıyla beni mutlu eden herkese teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum,sağolun.
Yeni paylaşımlarda bulunmak dileğimle,hepinize sevgiler (minik)

17 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

1 yıl olmuş artık büyümüş :))

zeynep dedi ki...

nice nice yıllara bu güzel bloga:)

CherrybLossomgirL dedi ki...

nice senelere , çok güzel bir bloğun var :)

fidoş dedi ki...

yavru kuşum tebrikler
daha nice yıllara hep beraber inşallah

CEPAYNASI dedi ki...

nice yıllara:)
keyifle...

minik dedi ki...

arkadaşlar;hepinizden Allah razı olsun,mutluluktan ağlattınız beni,sizlerin de gözyaşları böyle mutluluktan akar inşallah,çok sağolun...

banuca dedi ki...

Miniğim, daha nice yıllar birlikte olmak dileğiyle :)

Yeşim dedi ki...

Tebrikler tatlım :) nice güzel paylaşımlara hep beraber :)

minik dedi ki...

francesca mckennitt;daha da büyüyecek inşallah ablası :)

zeynep;teşekkür ederim,çok naziksin :)

CherrybLossomgirL;çok teşekkür ederim blogumu beğendiğiniz için :)

fidoş;sağolasın ablacım,inşallah hep beraber... :)

cepaynası;inşallah,o keyif hep bizimle olur inşallah :)

banu ablacım;o içten gülen yüzünle inşallah hep birlikte... :)

yeşimcim;teşekkür ederim,inşallah hep birlikte devam eder bu bağ :)

hepinizi öpüyorum,kocamannnn

evatolyesi dedi ki...

Darısı başıma :)
Kutluyorum...

minik dedi ki...

teşekkür ederim evatölyesi,darısı başınıza

evcilik dedi ki...

nice yıllara canım,kutlu olsun yılınız....

minik dedi ki...

teşekkür ederim evcilik,sevgiler :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

minik canım benim öncelikle süper tebrikler güzel yıllar canım ayrıca az evvel ne kadar içten demişsin çok sağol tatlım, hepimize diyelim. Öperim.

minik dedi ki...

sağolasın edicanımmmm,ben de öperim :)

zeynep dedi ki...

ama bu uzun bir ara olmadı mııı:)

minik dedi ki...

ah zeynep'im,en kısa zamanda bir ara bulup geleceğim :)