16 Nisan 2014 Çarşamba

Evde Temizleme Sütü Yapımı



Merhaba arkadaşlar
Artık herşeyin doğalı,organik olanı makbul hale geldi.Bu yüzden son zamanlarda özellikle cilt temizliği için kullandığım ürünlerin de doğal olanını seçmeye başladım.Geçen gün bir arkadaşımdan temizleme sütü tarifi öğrendim,sizlerle de paylaşmak istedim.
Hemen malzemelere geçeyim:1 fincan inek sütü, 1 fincan saf alkol.Ben alkol yerine kolonya kullandım. 
Malzemeleri küçük bir şişeye koyup iyice çalkalıyorsunuz.Elde ettiğiniz karışımla yüzünüzü siliyorsunuz. Bu karışımın lekeleri de azaltan özelliği de varmış.Karışımı buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.

Özellikle akşamları yatmadan önce kullanmak oldukça etkiliymiş.

Hepinize ışıltılı,lekesiz,mutlu günler diliyorum

Sevgilerimle

Minik 

13 yorum:

  1. denicem inşaallah,peki yıkıyormuyuz yüzümüzü canım..

    YanıtlaSil
  2. ben sabah kalkınca yıkıyorum,cilt sütü emiyor,sabah ılık suyla yıkayınca yumuşacık oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Deniycemde sednde nasıl sonuçlar verdi faydalımı ?? :))

    YanıtlaSil
  4. aa ne güzel bişi yapmışsın aferin valla denerim ki bunu ben :)

    YanıtlaSil
  5. ben de denicem ki:))teşekkürler;)sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben de deneyeyim bir sürü kimyasal sürüyoruz yüzümüze en güzeli doğal bakım aslında.

    YanıtlaSil
  7. Nihal Baysal Koçer: çok teşekkür ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Pink timber:yüzüm canlandı gibi sankim :) bir süre dene,sonuçta kimyasal değil,tamamen doğal :) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. deeptone: :) :) dene tabisi deeee...

    YanıtlaSil
  10. Persephone: anlaşıldı merkez,bunu denesin herkes :)

    YanıtlaSil
  11. Revnak: tabi ki de,doğallıktan vazgeçmemek lazım,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bende doğal olmayan kozmetiklerden oldukça uzaklaştım son yıllarda. Bunu denerim diğerlerine göre sağlıklı görünüyor. İnek sütünü nereden bulacağım onu düşünüyorum :) sütler hep pastörize şimdi :))

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...