15 Temmuz 2014 Salı

Sevgi ve Dostluk Ödülüm :)



Herkese merhaba,

Sevgili arkadaşım deeptone bana Sevgi ve Dostluk Ödülü vermiş.Çok teşekkür ediyorum,çok duygulandım.

Kendisi "beni görmeden ruhumu anlayabilecek kapasitede bir insan" diye belirtmeden kendimi alamadım :)


 Kitabını hala edinip okuyamadım,Allah'tan ümit kesilmez di mi ? :)

Deep'in huyudur;bloggerları blogunda tanıtıp diğer arkadaşlarla tanışmamız ve kaynaşmamız,yeni dostluklar edinmemiz için öncülük etmek.Bu duyarlılığından dolayı kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum...

Efenim ben bugünlerde halsizliğin dibine vurmuş moddayım,ayakta kalmaya çalışıyorum.Geçen akşam eve yürürken bir an dengem bozuldu,sendeledim,ama düşmedim çok şükür :) Allah'ım sana güç gitmesin noluur :(

Kilomda bir değişiklik yok,sanırım tartının içine toz gitmiş ve takılmış,ibre daha aşağısını gösteremiyor :)

Hepinize mutlu günler diliyorum

Bir ağlarım bir gülerim ama herşeyden önce sevgiye ve sevgi hissettiğim insanlara önem veririm...
İşte böyle bir miniğim :)

Sevgilerimle

Minik 


28 yorum:

deeptone dedi ki...

çok şekeeeeer koyarım ki bilokumaaa :)

Seyma Tanis dedi ki...

Ödülünü kutlu olsun kii cansın :*

Emrah Özdemir dedi ki...

Ödülünüz kutlu olsun efendim :)

mor rimel dedi ki...

Canım bu güzel ödülden dolayı tebrik ederim seni :)

deeptone dedi ki...

şeyma diyo kiii sen cansın bebe kullanıyomuşsuuun yaaa :)

Havva Peynirci dedi ki...

ben seni deep sayesinde tanıdım,o çok önemlişeyler yapıyor:)
seviyorum onu:)
seni de

deeptone dedi ki...

havva :)

Myna dedi ki...

tartı bozulmuştur canım :D

Myna dedi ki...

Birde şey Maviye İz Süren çekiliş yapıyor kitap verecek ve biri de Deep'in kitabı katıl şansını dene derim :)

Nihal Baysal Koçer dedi ki...

canım iyimisin şimdi. Halsizliğinin nedeni nedir? oruçmu başka birşey mi ?

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Tebrik ederiim :)

minik mini dedi ki...

deeptone: teşekkür ederim,çok sevinirim :)

minik mini dedi ki...

Seyma Tanis:çok teşekkür ederim,cimcimemmm,sen de öylesin :)

minik mini dedi ki...

Emrah Özdemir: sağolun efendim :)

minik mini dedi ki...

mor rimel : çok teşekkür ediyorum,çok naziksiniz :)

minik mini dedi ki...

deeptone : valla öyle,cansın bebe şampuanı kullanıyorum gerçekten deee :)

minik mini dedi ki...

Havva Peynirci :tespitinde haklısın,bu deep çok önemli şeyler peşinde :) sağol canım,sevgiler

minik mini dedi ki...

Myna : di mi kıızz,tamirciye götürsem adam bana güler yaaa :)
sevgiler

minik mini dedi ki...

Nihal Baysal Koçer: iyiyim canım,zaman zaman oruçtan dolayı oluyor öyle,neyse az kaldı,teşekkür ederim,sevgiler :)

minik mini dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs:teşekkür ederim.senin cevaplayamadığım mimin hangisiydi,sayfanın linkini atar mısın bana ? sevgiler :)

narkoz dedi ki...

Sevindimki ben şimdi tebrik ederim :)

yuzyillikkonak dedi ki...

Ne güzel ve anlamlı, tebrik ederim hem seni, hem de sendeki cevheri gören @deeptone'yi.

safransarı dedi ki...

Gecmiş olsuun
iyisin dimi şimdi

Nihal Baysal Koçer dedi ki...

oruçtan olmasına sevindim

minik mini dedi ki...

narkoz : teşekkür ederimmmm,sevgiler :)

minik mini dedi ki...

yuzyillikkonak :çok teşekkür ederim,çok naziksiniz.Deep bambaşka biri :) sevgiler...

minik mini dedi ki...

safransarı : çok sağolun,iyiyim iyiyim çok şükür,zaman zaman oluyor böyle,az kaldı,bitiyor :) sevgiler

minik mini dedi ki...

Nihal Baysal Koçer : sağol canım,orucun haricinde tiroidim var işte nur topu gibi,ilacımla oynayıp geçinip gidiyo işte :) sevgiler