14 Ağustos 2014 Perşembe

Beşiktaş'ın Babası Süleyman Seba :'( Nurlar İçinde Uyu

Merhaba,
Bugün yine hüzünlüyüm,hem de çok...
Eskilerin fanatik Beşiktaş taraftarı olarak hüzünlü ve hatta ağlamaklıyım dün akşamdan beri.
Bütün hayatını Beşiktaş'a adamış,nadide bulunabilecek insanlardan biri olan Süleyman Seba'nın bedeni
artık aramızda değil Feriköy mezarlığında olacak.Ama O'nun ruhu daima gökyüzünde o çok sevdiği
kara kartalıyla dolaşacak.İnşallah Beşiktaş'ın başarılarıyla sevinecek.
10 -11 yaşlarımda,daha fanatikliğe yeni yeni başlarken,pazar akşamları televizyonda haber programının
bitmesini iple çeker "spor stüdyosu" programı başlayınca dünyadan irtibatımı keserdim neredeyse.
Beşiktaş'la ilgili haber yayınlandığında Süleyman Seba çıkınca yüzüm değişirdi,güven duygusu gelirdi içime.
Takımın kötü günlerinde bile o hep sapasağlam ayaktaydı,olumlu erdemli tavırlarla sakinleştirirdi etrafındakileri.
Mutluyum ki herkes onun hakkında iyi şeyler söylüyor,futbolcu kimliğinden çok kişiliğinin güzelliğinden
bahsediyorlar.
Dün akşam televizyonda izlerken sesim soluğum kesildi,bir an ağladım :'( .... işte öyle
Eski golcümüz Feyyaz Uçar da bir mektup yazmış baba gibi bildiği Seba'ya,onu da izleyince
iyice koptum.İşte bu mektup :



Nur içinde uyu Büyük Başkan.
Sen unutulmayacaksın hiçbir zaman
Bedenin bizimle olmasa bile
Ruhun Beşiktaş'a hep ışık tutacak
Karakartalımız göklerde
Ruhunla birlikte hep dolanacak



Sevgilerimle

Minik

4 yorum:

  1. harika kelimeler kifayetsiz kalmış bir anlamda

    YanıtlaSil
  2. iyi kalpli amcaları birer birer uğurladık :(

    YanıtlaSil
  3. başın sağolsun. çok seviyormuşsun. ben sadece adını biliyodum. yüzünü bile anımsamıyorum. feriköy mezarlığı ha. bilsem giderdim ama.

    YanıtlaSil
  4. Canım hepimizin başı sağolsun :(

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...