8 Aralık 2016 Perşembe

İnciterek Sevmek !!!!!!!!!



İnsan neden sevdiği insana sevgisini, onu inciterek gösterir ?
Kasap ve post ilişkisi gibi yani... Bir seviyeye kadar güzel de,
bazen insanın gerçekten dayanacak gücü kalmıyor. 

Aramasını beklersin, aramaz. Yazmasını beklersin, yazmaz.
Bunları özellikle yapar ama. Bu nasıl bir zevktir anlamam.
Bazen özellikle kötü şakalar yapılır...

Ben dahil çoğunuz yaşamışsınızdır, di mi ?
İlk başta her şey güzel gelir insana. Ama bunlar birikinceeee,
durum karışıyor. Di mi ama , di mi ?

Henüz çözemedim, bu insanlarla nasıl başa çıkılacağını.
Bir bilen var mı ?



5 yorum:

  1. Bence sevgi inciterek gösterilmez. O tamamen kişinin kazmalığı, başka bir şey değil. Hemen uzaklaşmak gerek.

    YanıtlaSil
  2. Bence o insanla hiç ugrasilmaz. Savur tekmeyi gitsin 😂😂😂

    YanıtlaSil
  3. Ben böyle insanlara aynı şekilde karşılık vermek gerektiğini düşünüyorum. Tabi ki değecekse

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...