14 Şubat 2017 Salı

Hayalet Sevgililerim - Ghosts of Girlfriends Past

Merhaba,

Bugün Sevgililer günüymüş. Hep saçma gelmiştir bu günün anlamı bana.
Bazıları sevgiyi hep hayalinde yaşar, benim gibi.


Neyse, ben artık tek başımayım,zaten hep öyleymişim. Film izleyip,ingilizce çalışıyorum boş vakitlerimde.
Yalnızlığı sevmeye başladım. Böyle daha rahatmış.
Film demişken;yine bir film izledim...

Filmin Diğer Adı:Ghosts of Girlfriends Past 
Filmin Yönetmeni:Mark Waters 
Filmin Senaristi:Jon Lucas, Scott Moore 
Filmin Oyuncuları:Matthew McConaughey, Jennifer Garner, Michael Douglas 


Connor Mead eğlence ve kadın düşkünü bir adamdır.Sınır tanımayan Connor istediği zaman istediği şekilde sevgililerinden ayrılır ve bunu yaparkende hiç çekinmez.Connor kardeşi Paul’ün düğün arifesine gider. Herkes ordadır.Hatta Connor’un çocukluk arkadaşı ve onun cazibesinden tek etkilenmeyen kişi olan Jenny’de bu davete katılır.Ama onun model aldığı, her zaman kadınların sevgilisi olmuş amcası Wayne’nin hayaletinin onu ziyaret etmesiyle silkilenir. Bu gece onu ziyaret eden sadece amcasının hayaleti olmayacaktır. Geçmişteki sevgililerin hayaletleri ortaya çıkacaktır.

İyi seyirler şimdiden.

Sevgi ile kalın.

Minik

2 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...